Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch herstarten meerdere keren per dag

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2023 08:36 AM)
1046 Weergaven
DennisdB
Explorer
Opties
Sinds een weekje heb ik een S23 Ultra. Top toestel. Alleen valt deze meerdere keren per dag uit om zichzelf dan weer opnieuw op te starten. Best vervelend moet ik zeggen. 

Nu las ik dat dit vaker voor komt maar een oplossing staat er niet echt bij. Is mijn toestel nu kapot of is het iets softwarematigs. 

Hoor het graag. 

Join it all.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het toestel meerdere keren per dag opnieuw start dan is er een app of instelling of meerdere niet compatibel met je toestel waarschijnlijk. De beste oplossing is een goede backup maken + een fabrieksherstel. Als je de backup maakt volgens mijn stappen is dat hooguit een half uurtje werk. Het is een vervelende situatie dat snap ik uiteraard maar je wilt van het probleem af en dit is de beste oplossing.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is absoluut niet normaal, heb je het toestel toevallig geïnstalleerd met SmartSwitch? Instellingen en apps meegenomen? Zo ja dan is een handmatige backup + fabrieksherstel de oplossing.

Een handmatige backup doe je zo:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
DennisdB
Explorer
Opties
Hi Patrick,
Dat is wel een rigoureuze oplossing, en ja ik heb hem via smartswitch geinstalleerd vanaf mijn s21. Het is de 1e week goed gegaan en nu ineens niet meer.
Tevens word mijn toestel beheert via intune en ben ik heel blij dat hij de instellingen heeft meegenomen vanuit mijn S21. Dus geen apart werkprofiel heeft gemaakt. Wanneer ik hem ga resetten ben ik bang dat ik dat kwijt ben. Of kan ik ook alleen de accounts terug zetten?
Join it all.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het toestel meerdere keren per dag opnieuw start dan is er een app of instelling of meerdere niet compatibel met je toestel waarschijnlijk. De beste oplossing is een goede backup maken + een fabrieksherstel. Als je de backup maakt volgens mijn stappen is dat hooguit een half uurtje werk. Het is een vervelende situatie dat snap ik uiteraard maar je wilt van het probleem af en dit is de beste oplossing.
DennisdB
Explorer
Opties
Oke thnx. Wel vreemd dat als je van een s21 naar een s23u gaat er ineens apps of instelling niet meer compatible zijn. Maar ik ga jouw oplossing proberen. Hopelijk helpt het.
Join it all.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik begrijp ook zeker hoe vervelend dit is, ik zou het ook niet leuk vinden. Maar een S23 Ultra start niet zomaar opnieuw op meerdere keren per dag. Er is dus ergens iets niet compatibel waardoor er een conflict is onstaan.
Het toestel handmatig inrichten, apps handmatig downloaden duurt wat langer maar dan kun je er wel zeker van zijn dat alles goed is.
DennisdB
Explorer
Opties
Helaas Patrick. Hetgeen jij voor hebt gesteld heeft niet de oplossing geboden. Toestel blijft herstarten. Heb ook gekeken op het US forum en daar staan ook genoeg meldingen zag ik. Lijkt op een probleem in het toestel met de software/ firmware
Join it all.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je een backup teruggezet? Ik heb ook een S23U en heb dit probleem niet.

Waar is het toestel gekocht?
0 Likes
DennisdB
Explorer
Opties
Yep. . Toestel is gekocht bij de mediamarkt.
Maar ga maar eens googlen op s23u automatic reboot problem
Join it all.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een fabrieksherstel niet werkt zou ik langs een servicepunt van Samsung gaan. Ze kunnen daar de software opnieuw erop zetten.
0 Likes