Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps afsluiten one ui7

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
60 Weergaven
BrentDM
Student
Opties
Na de update van One Ui 7 op mijn Samsung s23ultra merk ik op dat apps zonder enige reden op de achtergrond veel sneller worden afgesloten. Als ik meer dan 5 seconden een bepaalde app (zoals een spel) verlaat, merk ik op dat de telefoon de app weer moet opstarten. Dit vind ik echter jammer aangezien voordat ik de grote update heb gedaan mijn telefoon zelfs meerdere apps voor meerdere minuten kon actief open houden. (Voor de duidelijkheid, ik heb al bij het Snelmenu de optie "app open houden" gebruikt, echter werkt dit jammer genoeg ook niet)

Zijn er mensen die dit probleem ook ondervinden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @BrentDM,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je graag verder! Kan je controleren of de apps die afsluiten op 'Onbeperkt' staan bij hun instellingen? Ha hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Ga naar de betreffende app ---> Batterij ---> hier kan je e.v. 'Onbeperkt' aanvinken. Je kan ons gerust laten of of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @BrentDM,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je graag verder! Kan je controleren of de apps die afsluiten op 'Onbeperkt' staan bij hun instellingen? Ha hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Ga naar de betreffende app ---> Batterij ---> hier kan je e.v. 'Onbeperkt' aanvinken. Je kan ons gerust laten of of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes