Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aangepaste versie Android s23

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2024 09:05 PM)
439 Weergaven
Appie84
First Poster
Opties
Hallo,

Mijn s23 via hollandsnieuwe verkregen. Tijdens instellen van google etc. Heb ik een aantal maal een melding gekregen dat ik een aangepaste versie van Android heb. Als ik naar softwaregegevens ga zie ik alleen Android 14 staan. Onderstaande staat op google vermeld:

een aangepaste versie van het Android-besturingssysteem die is aangepast door ontwikkelaars buiten de officiële fabrikant

Klopt dit, kan dit kwaad en wat zijn de verschillen?

MVG.
0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit klopt voor geen meter. Ik zou direct contact opnemen met hollandsnieuwe en mogelijk het toestel retourneren. Een nieuw toestel zou officiële software moeten hebben.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Appie84
First Poster
Opties
Ja dat dacht ik ook. Wellicht dat ik me vergist heb en google vroeg of ik een aangepaste versie heb ipv dat ie t aangaf. Zo leek het niet iig. Wat kan er gebeuren? Komt dit vaker voor?
0 Likes
Appie84
First Poster
Opties
Bedankt voor je reactie btw
0 Likes
Appie84
First Poster
Opties
Ik zou ook graag willen weten of ik dit zelf met zekerheid in m'n telefoongegevens kan zien. Niet dat ik 'm dadelijk retourneer (indien mogelijk uberhaup en t klopt helemaal niet wat ik zeg. 😅
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Goedemorgen,

Instellingen en dan helemaal onderaan tikken op: Info telefoon
Tik daar weer op: Statusgegevens en onderaan staat: Telefoonstatus
Bij mij staat hier: Officieel

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Appie84
First Poster
Opties
Hallo,

Bij mij staat dat ook. Kan ik dit dmv andere gegevens bevestigen? Of is 't originele software als er officieel staat?
0 Likes
Appie84
First Poster
Opties
Ik zie verder ook geen vreemde apps of andere rare activiteiten. Batterij lijkt normaal etc.
0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Zover ik weet is het goed als er staat Officieel. Als ermee gerommeld is, had er niet gestaan Officieel. Persoonlijk zou ik een factory reset doen en opnieuw installeren.
Met de hand, dus geen backup oid terugzetten.

Als er dan wederom meldingen komen, even goed lezen wat er nu daadwerkelijk staat en eventueel hier de exacte melding posten (met screenshot is nog beter!)

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Appie84
First Poster
Opties
Oke super. Bedankt voor jullie advies alvast!
0 Likes