Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

45w opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2023 09:35 PM)
521 Weergaven
daand12
Apprentice
Opties

Heb mijn S23+ nu bijna twee maanden en maak daarbij gebruik van een OnePlus 8t lader die 15v 3A zou kunnen doen. Accuduur is overigens wel erg goed. Kan er ruim 16 uur mee doen ongeveer 

Nu valt mij op dat de app Accu battery 23w 5.67a aangeeft.
Bij het inpluggen van de laadkabel geeft de telefoon echter wel "Super snel opladen" aan. Zou dat niet Super snel opladen 2.0 moeten zijn?
Als de telefoon leeg is geeft die een verwachte laadtijd van 1 uur en 10 minuten aan

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het is altijd aan te raden om een orginele Samsung lader te gebruiken. Een niet orginele oplader kan gevaren met zich meebrengen.
Een Oneplus lader bijvoorbeeld kan behoorlijk snel opladen en ook al is het risico erg klein er is altijd een kans op brandgevaar. Als er wel iets gebeurd en je hebt een oplader van een ander merk gebruikt dan vergeef je jezelf dat nooit.

Sommige niet-originele opladers regelen de stroom niet goed, waardoor je accu erg traag oplaadt. Andere laden je accu dan weer veel te snel op. Dit klinkt erg fijn, maar zorgt ervoor dat je accu ‘lui’ wordt en dit verkort de levensduur van de accu. Zo raak je in een vicieuze cirkel van alsmaar opladen. Dus het beste is om gewoon een Samsung blokje te kopen.

Ik zou persoonlijk een 25w blokje aanraden omdat 45w helaas niet zo heel veel sneller is. Je kunt deze vrij goedkoop aanschaffen.

https://www.gsmpunt.nl/opladers/originele-samsung-25w-power-adapter-met-usb-c-kabel-1-meter-3a-zwart...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

OnePlus heeft zijn eigen technologie: Warp. Wanneer je de oplader aansluit op een Samsung telefoon, dan gebeurt het opladen op een lagere snelheid. Probeer het met een originele Samsung 45W-adapter.

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het is altijd aan te raden om een orginele Samsung lader te gebruiken. Een niet orginele oplader kan gevaren met zich meebrengen.
Een Oneplus lader bijvoorbeeld kan behoorlijk snel opladen en ook al is het risico erg klein er is altijd een kans op brandgevaar. Als er wel iets gebeurd en je hebt een oplader van een ander merk gebruikt dan vergeef je jezelf dat nooit.

Sommige niet-originele opladers regelen de stroom niet goed, waardoor je accu erg traag oplaadt. Andere laden je accu dan weer veel te snel op. Dit klinkt erg fijn, maar zorgt ervoor dat je accu ‘lui’ wordt en dit verkort de levensduur van de accu. Zo raak je in een vicieuze cirkel van alsmaar opladen. Dus het beste is om gewoon een Samsung blokje te kopen.

Ik zou persoonlijk een 25w blokje aanraden omdat 45w helaas niet zo heel veel sneller is. Je kunt deze vrij goedkoop aanschaffen.

https://www.gsmpunt.nl/opladers/originele-samsung-25w-power-adapter-met-usb-c-kabel-1-meter-3a-zwart...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
daand12
Apprentice
Opties
Heb vandaag de Samsung 65w oplader gehaald die 45w super fast charging 2.0 kan doen, hij lijkt echter 25w op te laden.

Andere kabel proberen?
Ik heb batterij instellingen op 85% max laden staan Screenshot_20230924_201500_AccuBattery.jpg
0 Likes