op 02-06-2023 12:01 AM
Hi,
Android 13 heeft een paar toffe functies... de functie die ik zou schijnt er wel te zijn maar ik krijg hem niet gevonden! Iemand een idee? Het gaat om de control from locked device Deze functie
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-06-2023 08:55 AM
Klik in het paneel Quick settings op Apparaatbediening > 3 stippen in de rechterbovenhoek > Instellingen > Schakel beide opties in.
U kunt dan apparaten bedienen vanaf uw vergrendelingsscherm, waarbij u eerst uw telefoon moet ontgrendelen.
Houd er rekening mee dat, zoals het artikel zegt, niet alle apparaten dit ondersteunen, dus voor sommige moet je misschien nog steeds je telefoon ontgrendelen.
op 02-06-2023 08:55 AM
Klik in het paneel Quick settings op Apparaatbediening > 3 stippen in de rechterbovenhoek > Instellingen > Schakel beide opties in.
U kunt dan apparaten bedienen vanaf uw vergrendelingsscherm, waarbij u eerst uw telefoon moet ontgrendelen.
Houd er rekening mee dat, zoals het artikel zegt, niet alle apparaten dit ondersteunen, dus voor sommige moet je misschien nog steeds je telefoon ontgrendelen.
op 03-06-2023 06:17 PM
Dank! Helaas krijg ik nergens een knopje in het lockscreen te zien waarbij ik een slim apparaat kan bedienen
op 03-06-2023 06:53 PM