Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vergrootglas

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2022 11:05 AM)
626 Weergaven
kweettniet
Explorer
Opties
Na de laatste update is vergrootglas (3×tikken) ook van toepassing op wanneer je een bericht typt. Vervolgens kan je niet doorlopen omdat het vergrootglas verschijnt. Ik gebruik het vergrootglas om details te bekijken. Graag een oplossing.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kweettniet, goedemorgen. 

Afgelopen weekend heb ik een nieuwe update ontvangen voor de S22 Ultra, heb je deze ook gezien? 

Als ik ga naar Instellingen > Toegankelijkheid > Verbeteringen zichtbaarheid, zie ik een aantal opties staan om het vergrootglas te activeren. De optie om deze na 3x te tikken te activeren zie ik hier niet tussen staan. Waar heb je dit ingesteld? En heb je de opties van de Toegankelijkheid al eens uitgeschakeld en deze opnieuw geactiveerd? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Vergrootglas weer ongedaan maken en dan zou je verder moeten kunnen lijkt mij? 🤔

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kweettniet, goedemorgen. 

Afgelopen weekend heb ik een nieuwe update ontvangen voor de S22 Ultra, heb je deze ook gezien? 

Als ik ga naar Instellingen > Toegankelijkheid > Verbeteringen zichtbaarheid, zie ik een aantal opties staan om het vergrootglas te activeren. De optie om deze na 3x te tikken te activeren zie ik hier niet tussen staan. Waar heb je dit ingesteld? En heb je de opties van de Toegankelijkheid al eens uitgeschakeld en deze opnieuw geactiveerd? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
kweettniet
Explorer
Opties
Wanneer je vergroting sneltoets aanzet zie je daarboven hoe het werkt. 3x tikken en er wordt een gedeelte vergroot. Maar bij het typen van berichten komt het vergrootglas ook tevoorschijn.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je gaat naar Instellingen > Toegankelijkheid > Vergroting, hier heb je de optie om dit te verplaatsen wanneer je typt, dit wordt helaas (nog) niet ondersteunt door alle apps.

Groeten,

Martijn

0 Likes
kweettniet
Explorer
Opties
Vergrootglas uitschakelen is idd geen probleem. Ik gebruik hem regelmatig om details te kunnen zien. Voorheen kon je gewoon typen zonder dat deze tevoorschijn kwam. Nu niet meer en verschijnt dus hinderlijk in beeld.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

0 Likes