Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbonden met wifi maar geen internet

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2022 10:51 AM)
1305 Weergaven
Loxidante
Explorer
Opties
Sinds dat ik de s22 ultra heb ,heb ik steeds problemen met het wegvallen van het internet. Ik ben verbonden maar geen internet.
Als ik de wifi uit zet en erna direkt terug aan connecteerd ie terug en is er internet. Na een onbepaalde tijd is het internet weg maar ben verbonden met het wifi.
Wie heeft hier de oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Probeer dit eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Probeer dit eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Loxidante
Explorer
Opties
Gedaan en tot nu is het oke. Als het terug weg valt laat ik gauw iets weten. Alvast bedankt voor de hulp😉👍
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @souliman 

Wat zijn precies de problemen en ergenis met je S22 Ultra?

Wat hebben ze vastgesteld in het servicepunt?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Wat bedoel je met blokkade?

Post eens wat foto's van deze vlekken.

Heb je al een fabrieksherstel gedaan? En dan het toestel getest zonder backup terug te zetten?

Heb je de laatste software update geïnstalleerd?

Als het een softwareprobleem is kunnen ze je Android er opnieuw opzetten? Dat kan de problemen verhelpen.

MartijnK
MegaStar
Opties

Sorry maar de Community is geen live chat, we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk en zo snel mogelijk te helpen. Wij zijn ook op andere manieren te bereiken via de klantenservice 😉

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? En ervaar je dit ook in de Veilige Modus? Heb je ook al een nieuwe SIM-kaart aangevraagd bij je provider?  

Gr.

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

@souliman

Wanneer het service centrum heeft geconstateerd dat jouw telefoon niet meer te repareren is zal er gekeken worden naar een alternatieve oplossing. Wij gaan niet zomaar een telefoon omruilen. Om je telefoon na te laten kijken kan je deze via onze website aanmelden. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@souliman

Het nergens voor nodig om zo op mij te reageren. Ik leg je netjes uit wat de mogelijkheden zijn, je kan je telefoon aanmelden voor een reparatie.

Voor één ieder die hier op de Community actief is zijn de huisregels van toepassing, zo ook voor jou! 

0 Likes
Loxidante
Explorer
Opties
Ik word zot van al de meldingen op een post die ik gemaakt heb. Kan ik me hiervoor afmelden Snap u frustratie maar is het mogelijk om een andere post aan te maken aub of geef me de uitleg hoe ik van die afmeldingen geraak.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Loxidante, goedemiddag. 

Ik heb aan mijn kant een wizjiging doorgevoerd waardoor je (als het goed is) geen melding meer krijgt wanneer iemand anders een reactie plaatst in topics waarop je geabboneerd bent. Dit is de 1e keer dat ik een dergelijk verzoek heb ontvangen en ben dan ook even zoekende hoe ik dit moet uitzetten voor je 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes