Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

-

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2023 02:10 PM)
325 Weergaven
luukdr98
Explorer
Opties

-

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apart dat het dan slecht werkt en heel vervelend. Vooral omdat het toestel net nieuw is. Toch wil ik voorstellen om een fabrieksherstel te doen. Als het daarna niet lekker werkt dan zou ik er gelijk mee teruggaan naar de verkoper. Waar is het toestel gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de laatste updates geïnstalleerd?

Hoe is het toestel geïnstalleerd? Met SmartSwitch?
0 Likes
luukdr98
Explorer
Opties

Hoi Patrick!

De laatste updates zijn geinstalleerd, en het is zonder smartswich geinstalleerd. Gewoon op de normale manier.

Groetjes!

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apart dat het dan slecht werkt en heel vervelend. Vooral omdat het toestel net nieuw is. Toch wil ik voorstellen om een fabrieksherstel te doen. Als het daarna niet lekker werkt dan zou ik er gelijk mee teruggaan naar de verkoper. Waar is het toestel gekocht?
0 Likes
luukdr98
Explorer
Opties

Hoi Patrick,

Ik heb al contact met Belsimpel gehad, daar heb ik hem besteld, en die adviseerden mij een reparatie te doen bij Samsung zelf. Daar is niks uitgekomen en dezelfde haperingen zitten er nog in.

En ik denk ben bang dat ik daar geen kant meer op meer kan omdat ik over de 31 dagen periode zit.. of zou dat nog kunnen?

Een fabrieksherstel is inmiddels al 5x gedaan, en heeft niets opgeleverd.

Groetjes,

Luuk

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wel apart als je na 1 maand al een reparatie moet laten doen. Ik zou een nieuwe eisen bij hun.

Als je het via Samsung laat repareren zou het overigens wel goed moeten komen.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @luukdr98, goedemiddag.

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij ook kiezen voor het maken van een afspraak voor een bezoek aan één van de service punten, mijn collega's kunnen dan ter plekke met je meekijken.

Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes