Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon en draadloze oplader worden heet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2025 03:16 PM)
60 Weergaven
Dommels2010
Explorer
Opties

Sinds 5 dagen ben ik in het bezit van de #Samsung Galaxy S22. Prima toestel tot zover.. Echter als ik dit toestel draadloos wil opladen, dan gaat het laadproces extreem langzaam en wordt het toestel en de lader extreem heet. Naar mijn mening gevaarlijk heet. Ik heb geen fast-charging draadloze opladers, maar dat heb ik ook niet nodig omdat mijn telefoon altijd gedurende de nacht oplaadt. Bij mijn vorige Galaxy-telefoons die ook draadloos kunnen opladen heb ik nooit problemen gehad. Toestellen werden een beetje warm, maar dit is normaal. Nu dacht ik in de Batterij-instellingen de 'snel draadloos opladen-optie' uit te zetten, maar dan nog gaat het verkeerd en wordt het toestel erg heet. Gisteravond bedacht ik alle 'snel opladen-opties' uit te zetten, dus ook van snel (en supersnel) laden met kabel. Toen kwam ik erachter dat mijn toestel wel op een normale opgeladen wordt. Net als bij mijn voorgaande Galaxy-telefoons. Blij dat ik hier achter ben gekomen en dus gewoon mijn draadloze oplader(s) kan blijven gebruiken, maar het lijkt me niet de bedoeling dat dit zo werkt.. Ik weet niet of ik hier goed zit, maar wellicht kan deze info worden doorgegeven aan Samsung en kan hier in de nabije toekomst een software/firmware update voor worden uitgegeven.. Mijn S22 is overigens helemaal up-to-date qua software-updates die tot nu toe zijn uitgegeven. Mvg. Remco

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Dommels2010
Explorer
Opties
Goedemiddag, nee, geen problemen meer. Aanschaf van een originele Samsung lader is dan wel duurder, maar het werkt prima. Werkt ook goed bij snel draadloos opladen. De telefoon wordt dan wel warmer, maar niet heet. Bij deze kan ik dan ook van harte een originele Samsung lader aanbevelen. Tot op heden gebruik ik overigens nog steeds de Samsung S22 telefoon. Prima toestel!