Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon casten naar TV

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2022 05:53 PM)
892 Weergaven
rubired
Journeyman
Opties

Na het updaten van mijn s22 ultra en s21 fe, kan ik mijn telefonen niet meer verbinden met mijn tv. Weet iemand misschien wat te doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hiervoor het beste je vraag voorleggen bij de support desk van Google, deze kunnen je verder helpen met het instellen van je Google Chrome Cast 😇

Laat je ons wel weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoe probeer je je telefoons met je tv te verbinden?

rubired
Journeyman
Opties
Ik open google home>naam van kamer>scherm casten>start casten. Maar casten begint niet.
Dus ik kan mijn scherm niet delen. Wel via netflix en youtube
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @rubired, geodemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw TV en maak je hierbij gebruik van een Google Chrome Cast?

Heb je het cache geheugen van je Google Home-app al eens geleegd? Ga naar: Instellingen > Apps > Google Home-app > Opslag >  Cache legen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
rubired
Journeyman
Opties
Ik hen een panasonic. Ik heb van alles gedaan met de app. Gewoon doet het niet. Terwijl met mijn tablet wel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je het cache geheugen van je app nu wel geleegd? En heb je de netwerkinstellingen ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Wellicht dat je deze vraag bij Google kan neerleggen? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
rubired
Journeyman
Opties
Ja ook gedaan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak je gebruik van een Google ChromeCast? En heb je deze ook verwijderd en opnieuw toegevoegd aan de Google-app? 

0 Likes
rubired
Journeyman
Opties
Ja ik gebruik chrome cast. Vele malen verwijderd, weer installeren. Maar toch niet
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hiervoor het beste je vraag voorleggen bij de support desk van Google, deze kunnen je verder helpen met het instellen van je Google Chrome Cast 😇

Laat je ons wel weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes