Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon beantwoorden in de auto met dual sim

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2022 10:20 PM)
248 Weergaven
Piet9
Pathfinder
Opties

Dit is de eerste keer dat ik een smartphone met een dual sim gebruik en er ook twee simkaarten in zitten.
Nu heb ik wel gemerkt dat als ik een ooroep krijg op de tweede sim in de auto, dat ik daarna een missed call krijg.
Op het moment van de oproep kreeg ik geen beltoon, ik wist pas daarna dat ik gebeld was.
Waar moet ik iets veranderen om een tweede oproep ook goed te kunnen opnemen?

0 Likes
6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Piet9.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ervaar je dit ook als je de SIM-kaarten verwisseld? Een andere optie is om je telefoon op te starten in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_1FaQP78
Apprentice
Opties

Ik heb precies het zelfde probleem met mijn nieuwe S22 Ultra, van alles geprobeerd maar nog niet opgelost.

In de S20+ had ik dit probleem niet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_1FaQP78, goedemiddag. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Wat heb je zoal geprobeerd om dit te verhelpen? Heb je de tips van hierboven ook uitgeprobeerd?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_1FaQP78
Apprentice
Opties

Ik heb inderdaad alles hierboven geprobeerd maar dat help niets, ik ben ook al met mijn provider bezig geweest maar die kennen dit probleem niet. Ik heb nu mijn sim in mijn oude telefoon gedaan als tijdelijke oplossing omdat ik problemen blijf houden met twee sims tegelijk. 

Ik heb het idee dat alles na de laatste update is ontstaan.

Groet, 

Dirk-Jan 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_1FaQP78, goedemiddag.

Heb je van je provider ook 2 nieuwe SIM-kaarten gehad om dit uit te proberen? Een andere mogelijkheid is om de Netwerkinstellingen te resetten, ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

En hoe is gegaan met de Veilige Modus?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_1FaQP78
Apprentice
Opties

In de veilige modus lijkt het opgelost te zijn maar dit heb ik maar een dag getest omdat ik dan verder niets kan gebruiken. Ik ga nu de reset proberen.

Groet,

Dirk-Jan