Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Systeem opslag legen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2022 08:20 PM)
1649 Weergaven
Maaike1
Journeyman
Opties
Goedenavond,

Laatst ben ik erachter gekomen dat mijn telefoon extreem veel systeem opslag heeft, terwijl ik mijn telefoon pas sinds afgelopen zomer heb.
Aangezien je in de Galaxy s22 geen extra geheugen kaart kan plaatsen zou ik hier graag wat aan veranderen. 
Wel heb ik vanaf mijn oude telefoon alles overgezet, dus misschien dat hier het probleem ligt? 
Iemand tips en tricks hoe ik mijn bestanden etc kan behouden?
Een backups neemt alles weer mee dacht ik, dus dan kan ik hem wel resetten, maar download ik daarna alsnog alle oude dingen....

Maaike

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je apps geïnstalleerd die veel opslag in beslag nemen? Dit is hoogstwaarschijnlijk het probleem.

Staan er spelletjes op die een hoop ruimte in beslag nemen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als ik jou was zou ik met de bijgeleverde usb kabel het toestel aan de computer aansluiten. Via deze computer kun je bij je telefoon opslag komen. Ik zou per map kijken wat erin staat en de map kopieren naar de computer in een mapje wat je bijv backup noemt.

Ik heb zelf een USB-C stick om gelijk bestanden over te kopieren zodat de telefoon wat leger blijft.

Deze heb ik - - >

https://eu.community.samsung.com/t5/camera-en-it-producten/samsung-usb-c-flash-drive-review/td-p/648...
Maaike1
Journeyman
Opties
Goedenavond,

Dit is eerder een tijdelijke oplossing, maar graag zou ik een wat grotere aanpak hebben dan alle mapjes controleren. 200 gb van de 256 is best een hoop... de andere dingen wil ik graag laten zoals ze zijn aangezien de telefoon dat gewoon aan zou moeten kunnen.
Het systeem is het grootste probleem

Maar bedankt!
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je apps geïnstalleerd die veel opslag in beslag nemen? Dit is hoogstwaarschijnlijk het probleem.

Staan er spelletjes op die een hoop ruimte in beslag nemen?
Neo001
Legend
Opties

Geef toestemming voor Bestanden door op het info-symbool ( i'tje) in de rij Apps te klikken. De opslagruimte moet opnieuw worden verdeeld tussen systeem en apps.

Screenshot_20221216_125448_My Files.jpg

Maaike1
Journeyman
Opties
Nee dat valt mee. De grootste zullen spotify en netflix zijn. De rest allemaal kleinere apps
0 Likes
Maaike1
Journeyman
Opties
Aha zie al welke app veel ruimte in neemt.... gopro quik app.
Screenshot_20221228_210105_My Files.jpg
Maaike1
Journeyman
Opties
Top oke dan weet ik wat het probleem is! Dankjewel allemaal 😃
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar de app mijn bestanden. Je kunt per mapje kijken bij meer en dan details hoe groot de mappen zijn. Misschien kun je erachter komen waar die grote opslag vandaan komt. Heb je misschien veel films en series ofline opgeslagen?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja ik vermoedde al dat het een app was 🙂 je kunt de bestanden die met deze app zijn gemaakt het beste extern opslaan. Computer / usb stick / externe hardeschijf.