Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Standaard openen met

(Onderwerp aangemaakt op: 06-05-2022 08:16 PM)
27102 Weergaven
Wbrouwer
Journeyman
Opties

Ik heb zojuist per ongeluk een app ingesteld om standaard mijn foto's mee te openen.

Dit kwam doordat ik per ongeluk doorklikte in het scherm met eenmaal of altijd gebruiken.

Waar kan ik terug draaien dat hiervoor standaard deze app voor gebruikt zal worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Open de instellingen-app op je Android-smartphone;

Tik op ‘Apps en meldingen’;

en kies vervolgens onderaan voor ‘Geavanceerd’;

Tik op ‘Standaard-apps’.

Bij opties als ‘Browser-app’ en ‘Links openen’ selecteer je welke apps jij het liefst gebruikt.

Lukt het zo?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Open de instellingen-app op je Android-smartphone;

Tik op ‘Apps en meldingen’;

en kies vervolgens onderaan voor ‘Geavanceerd’;

Tik op ‘Standaard-apps’.

Bij opties als ‘Browser-app’ en ‘Links openen’ selecteer je welke apps jij het liefst gebruikt.

Lukt het zo?
Janicr
Student
Opties
Deze optie 'apps en meldingen' bestaat niet in de S22. Maar het opent steeds bestanden in de printer app Epson
AriënHermsen
First Poster
Opties
Ik heb dit ook, weet je al hoe?
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Janicr en @AriënHermsen, goedemiddag.

Om wat voor bestanden gaat het? Als je gaat naar Mijn Bestanden en het bestand of document selecteert, zie je rechtsonder ook de optie staan voor Meer en kan je kiezen voor de optie Openen met 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Evhoof72
Student
Opties
ik zit met zelfde probleem
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Evhoof72, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Met wat voor bestanden ervaar je dit? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Evhoof72
Student
Opties
is al opgelost bedankt 👍🏻
gr
John60e
First Poster
Opties
Ik wil weer "(standaard) openen met" en dan kunnen kiezen tussen "altijd" óf "één keer", ik kan bijvoorbeeld bij de standaard gekozen browser NIET de keuze maken voor een andere browser. Bij "instellingen" en "Apps", staat er een stip bij de gekozen browser en de stip kan ik niet verwijderd krijgen, zodat ik bij elk aangeklikte link, een keuze kan maken met welke browser de pagina geopend moet worden.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @John60e,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je al gekeken bij Instelling ---> Apps --->Standaard-apps kiezen? Of is dit niet wat je bedoelt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes