Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slecht geluid, bijna niet te verstaanbaar tijdens bellen & het geluid viel regelmatig weg aan de ontvanger kant

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2022 07:51 PM)
1426 Weergaven
Wasim85
Apprentice
Opties

Beste community,
Afgelopen maanden en bij het uitvoeren van een gesprek via mijn Galaxy S22, krijg ik van de andere kant te horen; het geluid even voor korte tijd weggaat, de ontvanger kan mijn niet verstaan, zeer slecht verstaat de andere kant en hapering tijdens het uitvoeren van het gesprek. Dat is allemaal aan de kant van de ontvanger en dat is de laatste tijd bijna iedere keer als ik bel. Daarvoor en meteen na het aanschaven van mijn S22, heb ik af en toe van de ontvanger gehoord dat het geluid niet goed.
Ik heb gelezen hier in het forum dat er paar leden met hetzelfde problemen kampen. Ik heb de aanbevelingen en de fix zoals dat aangegeven wordt door Samsung uitgevoerd. O.a. heb ik mijn toestel helemaal gerest naar de fabriek instelling en zonder apps getest. Ik heb de fix van de heer  @MartijnK in de veilig modus ook getest, Ik voer netjes alle updates uit, Ik heb alle andere service die aan de microfoon verbonden stopgezet o.a. De bluetooth en de wifi.
Net heb ik de diagnoses via de member app gedaan. Hierdoor worden 2 microfoons getest. Bij het test opname op microfoon 1 is het geluid ver weg en bijna niet te verstaan veel ruis. Bij de test van microfoon 2 is het geluid veel beter geen ruis en het geluid is helder.
Voor onze community leden ervaren jullie ook zulke problemen? Wat hebben jullie hieraan gedaan om te fixen?
Voor Samsung Care graag jullie help met het geluid van mijn toestel. Wat moet ik doen? De laatste tijd is het probleem met het geluid erger geworden. Gek genoeg dat het probleem weg gaat op het moment dat het gesprek via Whatsapp uitgevoerd wordt. Dat heb ik vandaag ontdekt.

Ik wil graag dat ik met plezier mijn toestel kan gebruiken en niet iedere keer te horen krijg; dat ik niet te verstaan, het geluid is ver, het geluid viel weg, en ruis.

Ik hoop dat ik met het probleem geholpen kan worden?

N.B.Ik ben een Samsung trouwe klant. Dat is al vanaf het begin van het introduceren van Samsung smartphones. Vanaf dit jaar ervaar ik veel problemen met mijn laatste aangeschafte producten van Samsung zoals met mijn telefoon S22, de bijgeleverd accessoires de Air buds pro en de batterij van mijn toestel gaat in de spaarstand mee een half tot misschien 1x dag. Is dat normaal?

Ik beging op recht na te denken om over te stappen naar een ander bedrijf Gezien mijn ervaring vanaf het begin van dit jaar tot op heden.

Galaxy S22 Galaxy S22 Ultra

@Eric1977

@Erendiz @Ibrabone @Chaumy @MartijnK @Gökkie

4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Wasim85

En wat waren de bevindingen in de Veilige Modus? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Microfoon en Luidspreker-test. Hoe is het resultaat hier?

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Via onze website kan je ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten. Mijn collega's kunnen dan ter plekke met je mee kijken 😇Kijk hier voor meer informatie en waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Wasim85
Apprentice
Opties
Beste Martijn, bednakt voor u bericht. Ik heb inderdaad de test gedaan via de member app. Er zijn twee microphones getest. De eerste microphone zijn geluid is heel erg slecht. De twee is prima. Ik weet zelf niet welke microphone tijdens het bellen gebruikt worden. Ik heb uitgezocht en ik ga een afspraak bij samsung shop in plannen.
Hartelijk groeten,
Wasim
Willydebeen
First Poster
Opties
Als ik dit lees en aks er in mijn s22+ zit ook 2 mic dan zou 1 van 2 ook stuk zijn want krijg ook die klaagt van mensen die me bellen dat ze geruis hebben en als ze bel is dat niet
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom op de Community, @Willydebeen! Heb je de reactie van Martijn ook bekeken? Je kunt dit testen in de Members app, via 'Ondersteuning' > 'Diagnoses'.

Groeten, 

Joey

0 Likes