Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Shermopname niet vindbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2023 09:26 PM)
917 Weergaven
JcHelp
First Poster
Opties
Ik probeer al een tijdje iets op te nemen om naar een vriend door te sturen, maar ik vind niet hoe dit te doen. Volgens de officiële Samsung website moet het er zijn als je op het thuisscherm naar beneden swiped, maar bij mij is het niet daar? Ik vertrouw die opname-apps op Google play niet helemaal dus ik hoopte het met die functie te doen. Weet iemand hoe ik dit kan vinden?
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

In de Quick settings zou u het pictogram voor Schermopname moeten vinden. Als het er niet is, klik dan op het potloodpictogram om de snelle schakelaars te bewerken en er Schermopname aan toe te voegen.

Screenshot_20231125_104617_Translate.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JcHelp, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is het je nog gelukt met de tip van @Neo001? Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
prinsilv
First Poster
Opties
Ik heb geen shermopname

Iedereen zegt dat het in de Quick setting staat maar bij mij is dat niet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @prinsilv,

Bedankt voor jouw bericht. Is verder alles up-to-date en is het ook niet als naar links swiped bij de Quick-settings? Je kan ook e.v. bij Instellingen er naar zoeken door in de zoekbalk 'Schermrecorder' te typen. Laat weten of het lukt of geef anders jouw modelcode door.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes