Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm blijft aan bij Android Auto gebruik

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2022 07:36 PM)
1127 Weergaven
MrMackie
Journeyman
Opties
Hallo,

Sinds de update naar Android 13 heb ik volgend probleem met mijn S22: als ik Android Auto gebruik (bijv. Waze opstarten via AA) dan blijft het scherm van mijn S22 opgelicht (vergrendelscherm blijft opgelicht). Ik moet dan zelf het scherm uitzetten door 2x te tikken erop of door de aan/uit toets in te drukken. 
Dit was vroeger vòòr de update naar AA13 niet het geval, toen lichtte het scherm even op tijdens de opstart van AA maar ging nadien terug uit.

Is dit ergens een instelling die gewijzigd is?

Bedankt voor de hulp!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MrMackie
Journeyman
Opties
Heb de januari update geïnstalleerd en het issue is inderdaad gefixed 🎉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MrMackie
Journeyman
Opties
Bedankt voor de tip. Ik heb zonet een foutrapport verzonden. Hopelijk is er snel een oplossing.
MrMackie
Journeyman
Opties
Krijg ik eigenlijk sowieso feedback of een antwoord op het inzenden van een foutrapport of hoe zit dat proces in mekaar? Bedankt!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar ga ik wel van uit, ja!

KristofDM
Apprentice
Opties
Heb net hetzelfde probleem, ook me mt de S22. Hopelijk krijg je snel antwoord. Laat je ons dit dan weten? Bedankt
0 Likes
MrMackie
Journeyman
Opties
Ik laat zeker iets weten! Voorlopig nog geen feedback gehad. Merci voor je bericht trouwens, nu weet ik tenminste dat het niet specifiek aan mijn situatie ligt. Heb je dan sinds de upgrade naar A13 ook vaker dat Waze/Spotify (via Android Auto) aangeeft dat hij offline is of geen internetverbinding heeft? Dat heb ik nu ook steeds vaker, terwijl ik dit vroeger nooit voorgehad heb...
KristofDM
Apprentice
Opties
Top! Bedankt.
Spotify gebruik ik niet. Waze wel enorm veel maar heb die meldingen nog niet gekregen. Wel blijven mijn meldingen hangen op het scherm waardoor ik geen nieuwe meldingen krijg. Moet deze eerst weg swipen of deze bevestigen. Maar twijfel er aan of dit ook al op het einde met mij S10 was.
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Pazee
Apprentice
Opties

Hier hetzelfde probleem. Heel storend.

Ik hoort het graag als hier een oplossing voor is 

0 Likes