Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s22 batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2024 07:24 PM)
9785 Weergaven
Goudlokje
Pioneer
Opties
Ik ben nu een jaar in bezit van een Samsung S22 en eigenlijk vanaf het begin al is de batterij snel leeg. Haal soms nog geen dag. Na de laatste update lijkt dit nog erger te zijn geworden.
Hebben meerdere dit? Is dat normaal? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat jammer om te horen dat de batterijduur niet bevalt.

In de meeste gevallen is dit softwarematig en is dit te verhelpen.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Hier staan een hoop tips en tricks voor de batterijduur 😋

Het is het een goed idee om een backup te maken zonder SmartSwitch en dan een Fabrieksherstel te doen. Je zou het toestel kunnen instellen met de tips uit dat topic. Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

30 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat jammer om te horen dat de batterijduur niet bevalt.

In de meeste gevallen is dit softwarematig en is dit te verhelpen.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Hier staan een hoop tips en tricks voor de batterijduur 😋

Het is het een goed idee om een backup te maken zonder SmartSwitch en dan een Fabrieksherstel te doen. Je zou het toestel kunnen instellen met de tips uit dat topic. Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt.
Goudlokje
Pioneer
Opties
Helaas niks geholpen. Ben ook nog eens al m'n whatsapp geschiedenis kwijt ondanks een backup 😞
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Goudlokje ,

Hoezo ben je de geschiedenis kwijt dan? Heb je wel de officiele versie van Whatsapp?

Ik vraag me af waarom het niets geholpen heeft, welke tips heb je allemaal toegepast?

Goudlokje
Pioneer
Opties
Dit dus1706201092944.jpg
0 Likes
Goudlokje
Pioneer
Opties
Het stukje wat op eigen risico is heb ik nog niet geprobeerd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik denk dat je whatsapp even opnieuw moet installeren en het nogmaals proberen.

Als een fabrieksherstel en de gegeven tips niet helpen dan is een reparatie de volgende stap, of voor een ander toestel kijken. Ik heb zelf de S22 Ultra gehad en ik had prima batterijduur daarmee dus het moet wel kunnen ook met de normale variant.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoelang gaat de batterij mee dan nu? Graag screenshots van instellingen > apparaatonderhoud > batterij > klik op die grafiek en daar kun je per dag laten zien hoeveel uur  tijd scherm aan je hebt gehad ect.

Goudlokje
Pioneer
Opties
Deze?1706218099480.jpg1706218099500.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja alleen verklein je de screenshots zodat niet alles te zien is. Graag in het vervolg gewoon volledige screenshots.

5 u 49m scherm aan is opzich niet slecht voor een s22. Wel denk ik dat je er minstens 7 van kunt maken.

Maak morgen een screenshot nadat je van 90 a 100% omlaag bent gegaan naar ongeveer 10%.

Heb je dingen als Bluetooth, Gps , nfc altijd aanstaan? Hoe is je scherm helderheid ingesteld ?