Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung mail app

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2022 12:42 AM)
1406 Weergaven
katootje1
Pioneer
Opties
Op mijn s22 ultra komt mail niet automatisch binnen, alleen door handmatig verversen zie ik nieuwe mail.
Instellingen staan naar mijn idee goed. Ook geen badge nummer of melding in de bovenste regel van nieuwe mail 
Hoe los ik dit op?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je dit aanstaan?

Als je dit aanzet zou het automatisch moeten gaan🙂Screenshot_20220511-023104_Samsung Members_12175_1652229064.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
katootje1
Pioneer
Opties

Jazeker. 

0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Heb deze telefoon net 3 weken en gebruik nu voor het eerst (sinds ik hem heb) de Samsung mail app. Het syncen heeft met deze app nooit gewerkt en instellingen staan goed. Alles wat je noemt aan opties had ik al gecontroleerd.
Outlook had ik eerder altijd op mijn vorige telefoon maar daarin loop ik tegen het probleem aan dat ik mijn zakelijke handtekening er niet in kwijt kan, daarom deze geprobeerd. Ben bang dat de Samsung mail app er weer af moet..

En nee, ben gewoon in NL 😊

Goeiemorgen.

Even een update:
het lijkt erop dat "Spaarstand aan" de oorzaak is. Die staat nu uit en nu komt mail wel binnen . Maar dat is niet zoals ik het graag wil. Oplossing voor 😊?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Instellingen > apparaatonderhoud > batterij > klik onderaan op spaarstand en zet de optie apps beperken en startscherm uit.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @katootje1, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ik begrijp je echter niet helemaal goed. De update dat het na het uitschakelen van de spaarstand wel werkt schept wat verwarring bij mij 😇

Wanneer je de spaarstand aanzet worden apps die op de achtergrond draaien niet meer ververst.

Groeten,

Martijn

0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties

Hoi Martijn,

ik heb de mail app onbeperkt staan voor gebruik. Geen beperkingen dus. Daardoor zou het toch moeten werken? 

Andere apps werken wel goed en ook op mijn oude telefoon werkte de mailapp op die manier prima.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties

Bedankt Martijn voor al het meedenken. Ga ik gebruik van maken. Komt vast goed!

Alex87073
First Poster
Opties
Beste dhr./mevr.,
Bij mijn email accounts, welke ik via samsung mail gebruik, komt het regelmatig voor dat emails automatisch naar de prullenbak gaan of in de spambox komen. Het gaat om belangrijke emails die ik niet mag verliezen. Ik snap niet hoe dit mogelijk is? Ik heb 1 zakelijk (info@) email account en 3 gmail accounts. Vooral bij mijn zakelijke account heb ik hier zorgen over en raak ik mijn overzicht hierdoor kwijt... wat kan ik hieraan doen? Mvg Alex
0 Likes