Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 ultra sim kaart werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2022 11:09 AM)
1865 Weergaven
kevinvs98
Explorer
Opties

Ik heb gisteren mijn S22 ultra binnengekregen alleen nu werkt mij simkaart niet. Als ik hem in mn oude telefoon doe (s20 ultra) werkt alles maar behoren maar zodra ik hem in mijn nieuwe toestel doe heb ik geen internet en kan ik amper bellen. Al contact gehad met mn provider die konden ook niks vinden, alles al gereset en gedaan. Zal waarschijnlijk een maandagochtend model zijn, jammer als je zo uitkijkt naar een toestel. Hebben meer mensen hier ervaringen mee?

29 Antwoorden
bEdgar28
Explorer
Opties

Even in Engels...

Did you check the sim card Manager settings on the Connections Menu? Perhaps you have to manually "activate" it.

I have a Zflip3 and I notice that my sim cards (physical & e-sim) do not work after an update. I'm waiting for my S22 ultra to be delivered so curious if I'll experience this as well. Thanks for sharing man! 

Let me know! 

TheRebel2022
Journeyman
Opties
Hi, ik had hetzelfde en kon amper bellen en kon geen SMS ontvangen of versturen. Toen ik de netwerkmodus op 4g/3g/2g zette ging alles spontaan werken.

I had the same thing and could not even receive text messages. Upon changing network mode to 4g/3g/2g all seemed to be working again.
kevinvs98
Explorer
Opties
Heb ik ook geprobeerd, haalde bij mij helaas ook niks uit. Heb ook geprobeerd netwerken te wisselen en een complete netwerkreset gedaan maar werkte allemaal niet. Mn telefoon nu retour gestuurd en hopen dat de volgende het niet heeft.

I also tried, unfortunately it didn't work for me either. Also tried switching networks and did a complete network reset but all didn't work. Sent my phone back and hope the next one doesn't have it.
0 Likes
TheRebel2022
Journeyman
Opties
Dan heb je mogelijk idd een "maandag ochtend model" helaas.
mollie319
Big Cheese
Opties
"Vroeger" hielp het nog wel eens een nieuwe simkaart te vragen aan je provider.

Balen om te lezen dat het niet goed werkte en hoop dat je snel een nieuwe ontvangt en dat alles werkt.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

bEdgar28
Explorer
Opties
Update: ik heb geen s22 ultra ontvangen tot nu! Ik heb Samsung via WhatsApp gevraagd maar ze weten ook nieks wanneer de levering is. Ze hebben geen voorraad voor nu.
kevinvs98
Explorer
Opties
Ze hebben vandaag mn retour ontvangen dus ga morgen bellen om een nieuwe te bestellen. Hoop dat de levertijd meevalt maar dit voorspeld niet veel goeds. Hoop dat ik nog iets van compensatie kan krijgen van mn provider om de pijn iets te verzachten.
Members_GY5UunD
First Poster
Opties

Ook ik heb vandaag mijn s22 binnengekregen.
Helaas merk ik ook dat de simskaart niet pakt.
Bij een herstart dan evenwel tot dat hij weer de verbinding verliest.
Nieuwe simkaart bij de KPN haalde helaas niks uit.

0 Likes
johnpw101
Pioneer
Opties

Hoi met john mijn s22 ultra start elke dag wel 3 a 6 keer opnieuwe op de automatich opnieuwe opstarten staat uit veilege modes geprobeerd fabrieks instelinge gedaan 3x maar niks helpt weet iemand wat het kan zijn of licht het aan de laatste software update vriendelijke groetjes john

0 Likes