Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 snapchat camera slecht/haperig en vergrendelscherm blijft wel eens vasthangen.

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2022 05:00 PM)
2512 Weergaven
Fodani
Journeyman
Opties

Beste Samsung gebruikers.

Ik heb een vraag.
Ik heb nu circa 2 weken mij nieuwe S22 Ultra 128gb in bezit en momenteel anderhalve week in gebruik.

Echter ervaar ik nu al dat de telefoon soms wat hapert en bij apps (snapchat) de camera helemaal niet soepel beweegt (haperig) en onscherpe foto's /video's maakt.
Ook blijft mijn telefoon wel eens hangen wanneer ik deze wil ontgrendelen, het vingerprint logotje verschijnt dan maar half of soms niet en de telefoon doet enkele seconden helemaal niets, ook niet met de power of geluids buttons.

Heb momenteel pas de helft circa 64 gb van de telefoon in gebruik, maar wellicht is het geheugen van 8gb tegenover 12gb niet voldoende ofzo? Wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt, ook is de laatste software update gewoon uitgevoerd.

Dit is de eerste keer sinds lange tijd dat ik weer een samsung bezit en dacht dat ik voor het beste van het beste ben gegaan, maar het is tot nu toe niet wat ik ervan had verwacht..

Hebben meer mensen dezelfde soort klachten/opmerkingen hierover?

Ik hoor het graag.

22 Antwoorden
Opties
Het beste is een factory reset doen en kijken of dat de problemen die je hebt fixed. Ram is het probleem niet.
0 Likes
DarrellVS
Apprentice
Opties
Ik heb exact hetzelfde probleem, enorm frustrerend.
0 Likes
Fodani
Journeyman
Opties

Inderdaad erg frustrerend, weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Camera beweegt regelmatig echt als een model van jaren geleden totaal niet soepel wat je zou verwachten van een toestel van €1000+

0 Likes
DarrellVS
Apprentice
Opties
Zelfde bootje, als dit probleem zich nog een aantal weken blijft voortzetten gaat het toestel terug. Voel me redelijk opgelicht voor het bedrag dat ervoor neergelegd wordt.
Fodani
Journeyman
Opties

Beste,

Zouden dan dergelijke problemen zoals camera traagheid opgelost kunnen worden denkt u? Heb namelijk telefoon pas recent in gebruik en ook de laatste software update uitgevoerd, camera settings gereset en dit op advies dit nog gedaan via apps>"startpagina one ui">"opslag">"cache legen & gegevens wissen. 

Andere optie is inderdaad factory reset, maar  dan ben ik wederom veel tijd kwijt met alles overzetten/opnieuw instellen en dergelijke, zonder dat ik weet of dit de juiste oplossing is.

Hoopte dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen die eventueel advies/ervaring hebben.

Met vriendelijke groet,

0 Likes
Fodani
Journeyman
Opties

Heeft u ook de 128gb variant? En heeft u al de factory reset gedaan en merkte u verschil? De tijd voor mij om te retourneren begint ook een beetje te dringen want zit met de 30dagen herroepingstermijn. Erg lastig, dacht ook voor een topmodel telefoon te gaan..

0 Likes
DarrellVS
Apprentice
Opties
Ik heb nog geen factory reset uitgevoerd, aangezien een kennis van mij kampt met dezelfde problemen en de telefoon in essentie factory reset was toen ik m ontvangen had (duh). Heb ook geen data overgezet van mijn oude telefoon.

Heb ook de 128gb versie.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je dit probleem alleen met snapchat of ook met de standaard camera app?

Mijn ervaring met snapchat is namelijk dat deze af en toe gewoon niet heel goed werkt. Dit komt door de app zelf en niet de telefoon.

mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi @Fodani,

RAM lijkt me niet de issue, een enkele keer heb ik ook wat je beschrijft met het logo van vingerprint-scanner, dat die maar voor de helft verschijnt en na een halve seconde ofzo staat hij er wel helemaal.

Lijkt me een software bug, want voor de laatste update (van 25 februari) had ik dit niet.
Samsung heeft nog wat werk te doen in de software, komt wel goed. Slordig is het wel!

Snapchat weet ik niet, daar ben ik te oud voor 🤗

Ik heb de S22 Ultra Green 512GB-12GB

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro