Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm oplichten uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2023 01:28 PM)
4058 Weergaven
Leroon
Journeyman
Opties
Hii,
Heb sinds kort een draadloze oplader wat ik heel fijn vind, Echter als ik een melding binnen krijg van bijv. Snapchat dan licht mijn scherm op en dus ook mijn gehele slaapkamer en dat vind ik erg storend. 

Dus mijn vraag is, kan mijn scherm niet meer automatisch oplichten bij een binnenkomende melding? 
Kan dit uitgezet worden? 
En zoja, Hoe? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan kijken bij Instellingen > Meldingen > Pop up stijl meldingen > Weergeven bij uitgeschakeld scherm uitvinken. En anders ergens daar bij alle opties even spelen met de instellingen. Van Snapchat weet ik 1000% zeker dat het in de app zelf is, Scherm Oplichten heet het. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

In Snapchat zelf bij de instellingen kan je dat uitzetten. Dat vond ik idd ook zwaar irritant! 

Leroon
Journeyman
Opties
Oké zal eens kijken, Echter is dit bij al mijn meldingen. Heb nu alle meldingen uitgezet bij vergrendelscherm maar dat is eigenlijk niet de oplossing die ik zoek 😊
Wil echt het automatisch oplichten uit hebben.
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan kijken bij Instellingen > Meldingen > Pop up stijl meldingen > Weergeven bij uitgeschakeld scherm uitvinken. En anders ergens daar bij alle opties even spelen met de instellingen. Van Snapchat weet ik 1000% zeker dat het in de app zelf is, Scherm Oplichten heet het. 

Leroon
Journeyman
Opties
Zal ik doen, Bedankt :smiling-face:
Heb het in Snapchat inderdaad uitgezet ook!
Visje123
Voyager
Opties
Ik heb het opgelost door onder Pop Upstijl melding Edge Lighting stijl te activeren. Mijn scherm⁸ licht niet meer op . Ik heb een S 20. Hoop voor je dat dit soelaas biedt.
Leroon
Journeyman
Opties
Maar dan heb je toch juist meer verlichting?
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Het effect zit in de randen van het scherm. Klik je op Edge l s kan je onder effect kleur en geavanceerd, je keuzes instellen. Bij mij staat achtergrond ingesteld op de donkere stand. Echter ik heb deze optie al eens eerder aan iemand op het forum aanbevolen en dat werd als 'opgelost' beantwoord.
Het is het proberen waard.