op 03-09-2024 01:42 PM
De Samsung Galaxy S22 van mijn dochter blijft na een officiële Samsung software update in de bootloop hangen. Alls geprobeerd wat er op internet is te vinden, maar niets helpt. Als je op internet kijkt dan zie je heeel veel mensen met dit probleem dus zou bekend moeten zijn bij Samsung.
Aangezien de S22 direct bij Samsung is gekocht heeft mijn dochter een afspraak gemaakt bij de Samsung Experience Store Utrecht voor reparatie. De telefoon was op dat moment net 2 jaar en 5 maanden oud. In de store kreeg ze te horen dat dit een bekend probleem was; wereldwijd is er een klein percentage S22’s waarbij de officiële Samsung update het moederbord van de telefoon kapot maakt. Dit moederbord moet dus vervangen worden en dat zou volgens de Samsung medewerker € 369 kosten en volledig voor rekening van mijn dochter komen. De telefoon is uit de garantie werd verteld, dus dit moet je zelf betalen. Mijn dochter is zich rot geschrokken en heeft de telefoon na een korte discussie met de Samsung medewerker weer mee naar huis genomen. En nu zitten we met een kapotte telefoon die door een officiële Samsung update kapot is gegaan, maar die we nu niet kunnen gebruiken tenzij we zelf € 369 betalen voor een fout die Samsung heeft gemaakt.
Gezien bovenstaand verhaal ben ik toch wel een beetje teleurgesteld in Samsung en de afhandeling van deze fout die Samsung zelf heeft veroorzaakt. Het kan toch niet zo zijn dat Samsung een officiële update rondstuurt waardoor de telefoon onbruikbaar wordt? Ik neem aan dat er vanuit Samsung een regeling is voor de gedupeerde mensen waarbij de S22 door de officiële Samsung update kapot is gegaan. Graag hoor ik hoe we dit z.s.m. op kunnen lossen en mijn dochter weer gebruik kan maken van haar S22. Kunt u mij binnen 1 week van een passende oplossing voorzien waarbij Samsung haar verantwoordelijkheid neemt en de reparatie uitvoert zonder kosten?
op 01-03-2025 08:55 PM
Hier ook het probleem. Update uitgevoerd op 17 februari en S22 ultra niet meer bruikbaar met wifi aan. Zonder wifi soms een bootloop, maar in ieder geval minder dan met wifi aan.
op 12-03-2025 01:07 PM