Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 gecodeerd kanaal instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 11:14 AM)
1965 Weergaven
RvH8
Journeyman
Opties

Wie oh Wie kan mij advies geven/helpen...

Sinds enkele weken ben ik van een S10 overgestapt naar een S22.
Thuis heb ik een (action) LSC smart camera. Deze werkt via een app (LSC SMART Connect).
Op al mijn Samsung apparaten werkt deze perfect behalve op mijn nieuwe S22. daar krijg ik in de app van deze camera te zien: ---- Gecodeerd kanaal instellen--- wie weet hoe ik dit moet oplossen.
Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas, na één keer live beelden weergave doet deze daarna weer niets en zoekt de app of telefoon wederom naar gecodeerd kanaal instellen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RvH8
Journeyman
Opties

Inmiddels is heeft het probleem zich zelf opgelost.
Vermoeden is, doordat Samsung enkele updates heeft doorgevoerd.
Close case. en dank voor de support

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
RvH8
Journeyman
Opties

Hoi Mark, Ik heb deze camera ongeveer een jaartje geleden gekocht, https://www.action.com/nl-nl/p/lsc-smart-connect-indoor-ip-camera/ 
Volgens de technische gegevens ondersteunt deze camera Android, maar als deze ook Andriod 12 ondersteund staat er niet bij helaas.

0 Likes
RvH8
Journeyman
Opties
Op mijn vorig toestel S10e had ik ook Android 12 daar deed deze app het zonder problemen op.
0 Likes
RvH8
Journeyman
Opties
Die wil ik morgen even benaderen, maar omdat de app/camera op ieder apparaat werkt behalve op de S22 had ik het idee dat er in het toestel een bepaalde beveiliging aan of uitgezet moest worden... Maar welke 🤔
0 Likes
Oplossing
RvH8
Journeyman
Opties

Inmiddels is heeft het probleem zich zelf opgelost.
Vermoeden is, doordat Samsung enkele updates heeft doorgevoerd.
Close case. en dank voor de support