Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S-Pen geen verbinding S22 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2022 11:37 AM)
358 Weergaven
Kokkie81
Explorer
Opties
Goedemorgen,

Ik heb al maanden last dat ik met mijn S22 Ultra geen verbinding krijg met de bijbehorende S-Pen.
Hij werkt verder prima als je hem eruit haalt en gebruikt maar hij blijft zeggen verbinding met S-Pen verbroken. Wanneer je hem dan weer in de telefoon stop gaat hij verbinding maken maar dat lukt al maanden niet. Resetten van S-Pen en ook aan de telefoon zelf helpt niet. Air command chases en gegevens wissen werkt ook niet. Ik ga de verwachting dat de Android 13 update een fix zou bevatten maar helaas.

Iemand enig idee of andere opties? 
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is vreemd en zou niet moeten gebeuren. Ik vermoed dat het om een bug gaat.

Stuur eens een foutrapport > Samsung Members App > ondersteuning > foutrapporten.

Ik denk persoonlijk dat een backup + fabrieksherstel het probleem op zal lossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kokkie81
Explorer
Opties
Hoi Patrick,

Fout rapport verzonden in de hoop dat hij de S-Pen meegenomen geeft.
Paar maanden geleden ook al fabrieksinstellingen geprobeerd echter toen geen verschil.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hmm dan zou ik toch even overwegen om langs een servicepunt te gaan. Misschien is er wat mis met de S pen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kokkie81, goedemiddag.

Heb je een cover om jouw telefoon zitten? Ervaar je dit ook als je de cover verwijderd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Kokkie81
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK,

Ja ik heb een spigen cover eromheen. Ik had inderdaad ergens gelezen dat als er iets van metaal in zou zitten je kans had dat hij problemen heeft. Dus heb dit weekend toevallig zonder hoes gelopen maar geen verschil helaas. Thanks voor het meedenken.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Bedankt voor je terugkoppeling en wat jammer om te lezen dat ook dit niet heeft geholpen. Omdat dit ook geen verschil maakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langsbrengen van je telefoon bij één van service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kokkie81
Explorer
Opties

Goedemiddag @MartijnK

Dank je wel voor deze info.

Ik had al een nieuwe S-Pen in bestelling staan omdat ik dacht dat hij kapot was en toen deze binnen kwam gisteren heb ik hem in de telefoon gedaan en hij deed het gelijk. Het zat hem dus in de S-Pen zelf gelukkig. Echter nu de vraag hoe gaan we hiermee om willen jullie de oude hebben of wat?

Groeten Marco

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat fijn om te lezen dat het met een nieuwe S-Pen opgelost is 😇 De oude en niet werkende hoeven wij ook niet terug te hebben hoor 😉

Heb je in de toekomst vragen of hulp nodig, stuur mij dan gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

0 Likes