op 13-03-2022 09:55 AM
op 14-03-2022 05:12 PM
Hi @Jeffrey89, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is jouw S21 Ultra ook helemaal up-2-date? Ervaar je dit ook als je de telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung
Groeten,
Martijn
op 14-03-2022 05:14 PM
Hi @JordyK, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Afgelopen weekend is er een update uitgerold voor de S22 Ultra heb je deze ook gezien? Staat de optie automatisch opstarten ook uitgeschakeld? Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en schakel deze optie uit.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 14-03-2022 05:18 PM
op 14-03-2022 10:01 PM
op 15-03-2022 04:08 PM
HI @JordyK, goedemiddag.
Welke stappen heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Als je gaat naar Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten, staat hier de optie voor Automatisch opnieuw opstarten hier ingeschakeld? Maak je gebruik van Bixby routines?
Groeten,
Martijn
op 15-03-2022 04:15 PM
op 15-03-2022 04:41 PM
Dankjewel voor je berichtje! Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Heb je bij het instellen van je nieuwe telefoon ook een back-up overgezet?
Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 15-03-2022 05:13 PM
op 15-03-2022 05:29 PM
Wanneer je telefoon is opgestart in de Veilige Modus worden apps van derden tijdelijk uitgeschakeld, wanneer je hier geen last van hebt zal dit mogelijk veroorzaakt worden door een app van een andere partij. Maak dan vervolgens een back-up van je telefoon en reset deze, vergeet WhatsApp niet te back-uppen. Zet de back-up achteraf niet terug maar stel je telefoon in als nieuw en installeer de apps één voor één vanuit de Google Play Store.
Groeten,
Martijn