Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Re: S21+ start telkens opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2022 09:55 AM)
1343 Weergaven
JordyK
Apprentice
Opties
Ik heb hetzelfde met mijn S22 Ultra. Start meerdere keren per dag plotseling opnieuw op. Ook 's nachts als er niks op wordt gedaan. Zeer tegenvallend voor zo'n dure telefoon!
0 Likes
20 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jeffrey89, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is jouw S21 Ultra ook helemaal up-2-date? Ervaar je dit ook als je de telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JordyK, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Afgelopen weekend is er een update uitgerold voor de S22 Ultra heb je deze ook gezien? Staat de optie automatisch opstarten ook uitgeschakeld? Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en schakel deze optie uit.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

JordyK
Apprentice
Opties
Deze heb ik gisteren gelijk geïnstalleerd, maar vanochtend is mijn telefoon weer opnieuw opgestart uit het niets. Kan natuurlijk toeval zijn, maar zal het in de gaten houden. Die optie staat uit dus daar kan het niet aan liggen.
JordyK
Apprentice
Opties
Helaas is het probleem middels de update niet verholpen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @JordyK, goedemiddag.

Welke stappen heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Als je gaat naar Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten, staat hier de optie voor Automatisch opnieuw opstarten hier ingeschakeld? Maak je gebruik van Bixby routines? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
JordyK
Apprentice
Opties
De optie resetten is uitgeschakeld bij Algemeen beheer. Ik heb 1 bixby routine dat uur het snel draadloos opladen uitschakelt om 22.00 uur en weer inschakelt om 11.00 uur. Ik zou verder niet weten waar het aan zou moeten liggen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje! Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Heb je bij het instellen van je nieuwe telefoon ook een back-up overgezet? 

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
JordyK
Apprentice
Opties
Veilige modus ken ik niet, dus wat doet dat? Ik heb wel mijn instelling mee overgenomen van mijn S10+. Ik denk dat ik dan binnenkort maar even een afspraak moet maken, want begint wel vervelend te worden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je telefoon is opgestart in de Veilige Modus worden apps van derden tijdelijk uitgeschakeld, wanneer je hier geen last van hebt zal dit mogelijk veroorzaakt worden door een app van een andere partij. Maak dan vervolgens een back-up van je telefoon en reset deze, vergeet WhatsApp niet te back-uppen. Zet de back-up achteraf niet terug maar stel je telefoon in als nieuw en installeer de apps één voor één vanuit de Google Play Store.

Groeten,

Martijn 

0 Likes