Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen na samsung update

(Onderwerp aangemaakt op: 13-05-2024 07:09 PM)
2789 Weergaven
BasC-M
Apprentice
Opties

Ik heb op 10 mei een samsung update versie One UI : 6.1 gedaan. Na de update blijkt dat mijn telefoon niet meet uitgaat als ik mijn hoesje dicht doe. Het is een origineel samsung hoesje met een venster erin. Ook werkt na de update mijn beltoon niet meer. Heb al het mogelijke nagekeken, zoals de stil-stand, niet storen-stand, speaker uitgeblazen en voorzichtig met een tandenborstel schoongemaakt. Kortom, ik denk dat mijn laatste update niet goed is doorgekomen. Helaas blijkt dat je de laatste update niet ongedaan kan maken. Wat kan ik nog meer doen?

0 Likes
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit lijkt een bug te zijn.

Jullie kunnen het beste even een Foutrapport indienen via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten.

De ontwikkelaars kunnen het dan oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BasC-M
Apprentice
Opties
Hoi Onno, ik heb het hoesje verwijderd en vervolgens de herstart gedaan. Toen het hoesje teruggeplaatst. Maar helaas werkt dit niet. Waarschijnlijk moet ik geloven aan een nieuw hoesje. I.i.g. bedankt voor het advies.
Groeten Bas
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_EtbRwtT,

Behalve de bovenstaande tips kan je ook de gehele cache wissen van het toestel via de Recover menu. Schakel hierbij jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
SanBal7
First Poster
Opties
Bij mij werkt na de update bv samsung pass niet meer en ook gezichtherkenning niet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SanBal7,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook de bovenstaande tip opgevolgd om de cache te wissen van jouw toestel?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
loren1983
First Poster
Opties
na de update van 4 juni gaat mijn telefoon steeds uit ik kan hem ook niet dicht doen..ik heb samsung flip.. wat kan ik doen aub
0 Likes
hgvdanny
First Poster
Opties
Ik heb en nieuwe update vandaag gedaan en nu valt elke keer mij internet weg wat is er loos met de nieuwe update
0 Likes
420Jerry
First Poster
Opties
Update One UI : 6.1 uitgevoerd en nu helaas geen mobiel netwerk meer geen 4G geen 4G+ en geen 5G meer wat nu?
0 Likes
Anke1949
Apprentice
Opties
15 september update A52 uitgevoerd, sindsdien schermen onherkenbaar
0 Likes