Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

PDF openen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2024 04:08 PM)
1161 Weergaven
Martine80
Student
Opties
Hallo,

Sinds een tijdje lukt het niet meer om PDF's te openen. Vooral PDF's die in WhatsApp verzonden worden geven problemen. Het schermpje waarop ik kan kiezen met welke app ik het bestand wil openen, popt wel heel even op, maar is daarna weer weg. Vervolgens krijg ik een melding dat de app steeds stopt... Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Open je PDF met Adobe Acrobat? Zo ja verwijder deze app eens en download het opnieuw.
Zo nee download deze app dan zou het moeten werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Martine80
Student
Opties
Dank je wel voor de snelle reactie. Helaas werkt dat niet... Voor mijn gevoel ligt het probleem in het pop-up scherm waarin ik kan kiezen met welke app ik het bestand wil openen. Die sluit meteen weer, waardoor ik bv Adobe Acrobat niet aan kan klikken...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dus je krijgt niet de kans om te kiezen.. hmm wat als je de andere apps voor pdf verwijderd en enkel Adobe Acrobat hebt? Dan hoef je niet te kiezen en opent het gelijk.
Martine80
Student
Opties
Dat is lastig, want heb ook DocuSign bv regelmatig nodig. Hij geeft de melding dat Android-Systeem steeds stopt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Daar had je mee moeten beginnen, dat is een vervelend probleem. Waarschijnlijk is er wat mis in het besturingssysteem.. In dit soort gevallen ben ik bang dat een backup + fabrieksherstel de beste oplossing is.
Martine80
Student
Opties
Sorry, dat scherm geeft hij niet altijd, dus dat was ik ff vergeten... Hmm, klinkt niet zo best. Dank je wel voor je advies in ieder geval! 🙏
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja het is geen leuk advies om te geven 😑 Maar als je besturingssysteem fouten geeft dan zit er weinig anders op.