Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google apps roze

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2024 02:12 AM)
1009 Weergaven
StefanvGrinsven
Apprentice
Opties
Hallo,

Mijn google apps kleuren in een keer roze (zie foto). Hoe kan ik dit weer terugzetten naar normaal?

image

0 Likes
16 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Waarschijnlijk heb je dynamic theming aan staan, zou ergens in de instellingen van de app veranderbaar moeten zijn en anders in je telefoon instellingen het uit zetten
0 Likes
StefanvGrinsven
Apprentice
Opties
Nee daar is het niet helaas
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Vreemd! Kijk eens bij instellingen > achtergrond en stijl > kleurenpallet.

Het zou kunnen zijn dat de apps meekleuren met je achtergrond. Heb je een wallpaper met roze?

In welke apps gebeurd dit allemaal? Of in je hele telefoon?

Verander je wallpaper naar iets donkers en herstart je telefoon.

Het kan zijn dat Google denkt dat roze goed past bij je achtergrond zelfs als deze niet roze is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
StefanvGrinsven
Apprentice
Opties
Hallo,

Kleurpallet heb ik uitstaan, sowieso heb ik een hele vreemde telefoon, want na het unlocken opent ie vaak random apps.1705823744862_1705823744845_0.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Op de screenshot die je net post is toch te zien dat door jouw instellingen het op roze staat. Zet kleurenpallet eens aan en verander het naar een andere kleur.
StefanvGrinsven
Apprentice
Opties
Het raare is dat het alleen bij google apps voorkomt, bij geen een andere app, alleen google apps. Bij de chrome app heb ik t kunnen repareren door de app opnieuw te installeren, alleen bij de agenda is dat niet gelukt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt Google kan automatisch kleuren op basis van je achtergrond of ingestelde kleuren. Dus je zult moeten zorgen dat je toestel geen roze heeft bijvoorbeeld zoals je nu hebt. Daarna na een restart zou alles normaal moeten zijn.
StefanvGrinsven
Apprentice
Opties
Maar hoe kan zoiets dan zijn zonder dat ik de kleurpallet aan heb staan? En gewoon de normale kleuren zoals helemaal op t begin van m'n telefoon nog heb aanstaan...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja dat zou eigenlijk niet mogen, maar toch gebeurd geen idee waarom. Beste wat je kunt doen is de kleuren op je phone corrigeren naar iets wat je wel mooi vind zodat je Google apps er normaal uitzien. Of een fabrieksherstel doen maar dat gaat wel heel ver voor zo'n kleine issue.

Je zou ook even in veilige modus kunnen starten en na een paar minuten weer normale modus opstarten soms heeft dat effect op bugs.

https://bit.ly/2JQrwvP