Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Links openen in apps ipv webpagina's

(Argomento creato il giorno: 05-04-2022 07:52 AM)
8617 Visualizzazioni
Members_r1yuqnk
First Poster
Opzioni

Sinds ik een S22+ heb, worden alle links die ik ontvang (bijvoorbeeld via Whatsapp of e-mail) via webpagina's geopend en niet meer rechtstreeks in de apps, die op mijn telefoon staan. De oplossing 'Koppeling in apps openen' aanzetten, werkt niet. Zijn er meerderen met dit probleem en heeft iemand een oplossing?

#S22+ #linksinappopenen #chrome #S22Ultra #S22 

0 Likes
10 Risposte
kevinvs98
Explorer
Opzioni
Sinds ik mijn nieuwe S22 ultra heb opent hij alle links in whatsapp en in chrome in de browser in plaats van in de betreffende app. Als ik op mijn vorige s20 in chrome op een link van bol.com klikte ging hij rechtstreeks naar de app ipv naar de webpagina. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe je dit moet oplossen?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opzioni

Instellingen > Apps > Standaard app > Links openen > Koppeling in apps openen aanzetten.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Members_r1yuqnk
First Poster
Opzioni

Ik heb dit probleem ook bij mijn nwe s22+ en de gegeven oplossing om de koppeling openen in apps aan te zetten werkt niet. Heeft iemand een andere oplossing?

0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opzioni
Beste members_r1yuqnk,

Dus als iemand je een Link door stuurt van een app, maar dat je automatisch naar google wordt verbonden in plaats van de app zelf, klopt dat?

Ik hoor het graag.

Mvg, Fatih
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Goedemiddag,

De correcte stappen zijn instellingen > apps > standaard apps kiezen, in dit menu staan een aantal opties inclusief > links openen.

Heb je de optie instant apps ook aanstaan?

Als dit allemaal niet werkt dan moet je een foutrapport sturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Hierna zou je een backup en fabrieksherstel kunnen doen en kijken of dat wel helpt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opzioni

Externe beta apps installeren hiervoor is niet aan te raden en daarbij niet nodig. Ik acht de kans erg groot dat het probleem opgelost wordt met de tip van @Patrick . Hierbij is het niet verstandig om ontwikkelaarsopties aan te zetten als je hier verder geen verstand van hebt. Uiteraard zit het menu niet voor niets (semi) verstopt. 

Hiernaast is het natuurlijk altijd goed dat je mee denkt en probeert te helpen. 

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opzioni

Het is een App van Google. vandaar dat je hem niet terug ziet in de galaxy store maar wel in de play store. 

Members_r1yuqnk
First Poster
Opzioni

Ja, dat is het probleem. En al mijn instellingen staan goed.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Members_r1yuqnk, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ervaar je dit alleen met links vanuit Google Chrome? Als je gaat naar Instellingen > Apps > Standaard-apps kiezen > Links openen > Chrome en kies dan voor Standaardinstellingen wissen.

Laat je me weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes