Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Levertijd

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2022 10:17 PM)
219 Weergaven
Nessa1
First Poster
Opties
Goedenavond,

Op 25 juli een s22 ultra besteld om op vakantie mee te fotograferen, ipv een dslr. Nu gaan we over een week, maar kan iemand me vertellen waar mijn telefoon blijft?
Bestelnummer NL220725-24356546.

Grts
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nessa1, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je een exclusieve kleur hebt besteld, de levertijd van deze kleuren duurt ook wat langer dan de standaard uitvoeringen. Op de woensdagen krijgen wij nieuwe voorraadleveringen en voor deze week verwachten wij 9 stuks te ontvangen en volgende week zijn dat er 3. 

Zodra de voorraad bij ons binnen is gekomen, wordt de voorraad ook zo snel mogelijk verwerkt en worden de openstaande bestellingen ook zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Zodra jouw zending klaar is gemaakt krijg je van ons ook bericht met een T&T om je bestelling te volgen.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nessa1, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je een exclusieve kleur hebt besteld, de levertijd van deze kleuren duurt ook wat langer dan de standaard uitvoeringen. Op de woensdagen krijgen wij nieuwe voorraadleveringen en voor deze week verwachten wij 9 stuks te ontvangen en volgende week zijn dat er 3. 

Zodra de voorraad bij ons binnen is gekomen, wordt de voorraad ook zo snel mogelijk verwerkt en worden de openstaande bestellingen ook zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Zodra jouw zending klaar is gemaakt krijg je van ons ook bericht met een T&T om je bestelling te volgen.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes