op 30-11-2022 07:29 PM
Ik had verbindingsproblemen met mijn Galaxy S22 Ultra. Omdat het nog binnen de garantie viel had ik een reparatie aangevraagd. Na het ophalen van mijn telefoon is deze gerepareerd en binnen de 4 dagen teruggebracht. Toen ik de enveloppe van dynafix opende zat er een A52 in. Na het indienen van een klacht bij Samsung zouden ze een onderzoek starten en mij op de hoogte houden van de status. Nadat ik een aantal dagen niks gehoord te hebben, zelf Samsung maar weer gebeld waar ik te horen kreeg dat een interne afdeling er mee bezig was en ik gewoon moest afwachten. Hierna nog vele malen Samsung gebeld maar ik kreeg steeds het zelfde (standaard script) te horen. Nu 4 weken later heb ik nog steeds geen idee hoe het zit, en wanneer ik mijn telefoon terug krijg.
Ik vind dit geen service. Je brengt iets naar Samsung dus je verwacht dat het allemaal goed komt.Als het kwijtraakt, verwacht je toch dat zo'n bedrijf onmiddellijk een oplossing biedt of een nieuwe stuurt.
iRMADRSA17767971
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-12-2022 12:09 PM
Hi @ThomasvZ, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt dan verwacht. Als ik je gegevens erbij zoek zie ik ook staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega via WhatsApp, deze heeft het één en nader uitgezet en is nog in afwachting van een terugkoppeling. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken.
Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen, zodra mijn collega meer informatie voor je heeft krijg je hier ook een berichtje van.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 01-12-2022 08:22 AM
Wat is je registratienr? Dan kan er even mee gekeken worden.
op 01-12-2022 08:27 AM
op 01-12-2022 12:57 PM
Hi @ThomasvZ, geodemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me ook voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb het servicecentrum gevraagd om uit te zoeken waar jouw toestel is en wanneer je deze kan verwachten. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje 😇
Groeten,
Martijn
op 08-12-2022 09:53 AM
op 08-12-2022 12:09 PM
Hi @ThomasvZ, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt dan verwacht. Als ik je gegevens erbij zoek zie ik ook staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega via WhatsApp, deze heeft het één en nader uitgezet en is nog in afwachting van een terugkoppeling. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken.
Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen, zodra mijn collega meer informatie voor je heeft krijg je hier ook een berichtje van.
Groeten,
Martijn