Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet ontgrendelen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2024 06:14 PM)
5433 Weergaven
Adam941225
First Poster
Opties

Ik krijg mijn screenlock niet open omdat mijn vrouw zoveel pogingen heeft gedaan om te ontgrendelen.

De wachtwoord dat ik dagelijks gebruikte wordt niet meer aanvaard en ik ken alle wachtwoorden uit mijn hoofd.

Ik heb alle wachtwoorden die ik ken geprobeerd maar alle moeite tevergeefs en moet ik nu 24u wachten..

Samsung service stelt voor om een hard reset te doen maar dan verlies ik alles.. Ik kan nu niks doen dan proberen.. Ik krijg enkel oproepen verder niks.

Van op afstand ontgrendelen gaat ook niet meer sinds enkele maanden via zoek mijn mobiel samsung app .. 😢

0 Likes
6 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Je hebt hier wel een oplossing voor maar dit zal altijd gepaard gaan met verlies van gegevens. Als je de vergrendeling methode niet meer weet. Een kleine vraag wel word het toestel soms uitgezet in sommige gevallen als je het toestel constant laat aanstaan geraakt de processor overbelast na verloop van tijd als je dan de pincode ingeeft zegt die dat het fout is daarom raad ik zelf ook aan als dit opgelost geraakt je toestel 1 keer per week aan en uit te zetten dat het systeem volledig opnieuw kan opstarten en kan dit probleem vermijden in de toekomst. De oplossing voor terug in je smartphone te geraken is als volgt.

Verbind je telefoon met een laptop of pc via een kabel.
Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
Houd de knoppen Volume Down en Power ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.
Wacht een paar seconden.
Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.
Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
Je toestel wordt nu gereset.

Moest je dit zelf niet direct krijgen kan je altijd naar een samsung expierence store gaan en doen ze het voor jou indien je gebruik maakt van Google foto's,drive zal het toestel je foto's zeker al bewaard hebben in verband met documenten als je deze niet in de cloud hebt gestopt of als het toestel zelf geen back up meer gemaakt heeft kan het zijn dat je die kwijt bent. Je kan als dit probleem is verholpen. Via de laptop een back up maken via smart switch dat als dit probleem zich nog eens voordoet je een reserve kopie hebt staan. Hopelijk helpt dit en krijg je dit opgelost.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Adam941225,

Bedankt voor jouw bericht. Een Hard reset is inderdaad de oplossing hiervoor. We raden daarom aan om regulair een back-up te maken van jouw toestel. Is het gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Adam941225
First Poster
Opties
Ik kan verder niks openen dan wifi en flash led licht. Lukt smart switch via laptop?
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Ja dat lukt. Maar er zijn andere manieren zonder dataverlies. Al is dat heel wat ingewikkelder en zonder kennis van zaken niet aan te raden.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Maar ik zou persoonlijk geen Smart Switch gebruiken, die software staat niet op punt.
0 Likes
VinceDS
First Poster
Opties

Beste,

Mijn zoon heeft hetzelfde voor (Samsung S22+).  Een hard reset mag gedaan worden, maar we kunnen de telefoon niet afzetten.  Enkel herstarten.

Verbind je telefoon met een laptop of pc via een kabel. => Dit lukt
Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden. => Dit lukt dus niet.  Bij 10Sec indrukken van Volume knoppen en "sluit" knop herstart deze gewoon.

Zijn er andere oplossingen?  Want nu moeten we 4u wachten en ik vermoed dat dit nog even doorgaat.  Maar zo verlies je wel veel tijd tot je de GSM terug kan gebruiken.

Bedankt
Gr
Vincent

0 Likes