Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gps werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2022 03:09 PM)
396 Weergaven
Murock
Journeyman
Opties

Een toestel van 1450 euro gps werkt niet via Google map  wat een buggy smarphone is het

Niet gewoon van Samsung

Er is nog een bug bij app machtigingen kan niets selecteren
Aub Samsung doe er iets aan dit werkt op mijn zenuwen 
image

0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Voor bugs gebruik je de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten om een foutrapport te versturen. Hierna wacht je op een update.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
amanjbl56
Pioneer
Opties
Start je smartphone opnieuw en dan komt er alles in orde
0 Likes
Zinar47
First Poster
Opties
Heb zelfde probleem. Echt irritant. Ik heb dagelijks GPS nodig. Ik moet telkens opnieuw opstarten om te kunnen gebruiken. Hopelijk komt er snel een update voor.
0 Likes
S3rg3
First Poster
Opties
Dan werkt het wel, maar denk niet dat het de bedoeling is om dit constant te doen.
0 Likes
SaraHailey1984
Journeyman
Opties
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb zaterdag een update gehad maar deze was dus niet voor de gps want het probleem is niet opgelost. Hoop dat ze snel met een oplossing komen want dit is echt vervelend en hoort naar mijn mening niet dat telkens de gsm opnieuw opgestart moet worden. Voor zo een dure aankoop verwacht je toch dat dit gwn fatsoenlijk werkt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het toestel verder helemaal up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung

Maakt dit geen verschil dan kan je het beste een foutrapport indienen, zoals Patrick ook al aangaf. Zo kunnen we op de R&D afdeling nagaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Heb je de APN al eens gereset. Dit blijkt bij veel gebruikers te helpen.
Connections -> Mobile Networks -> Access Point Names te gaan, te tikken op de drie puntjes en te kiezen voor ‘reset’. Hetzelfde doe je bij Settings -> About Phone -> Reset Network Settings. Je telefoon rebooten en het probleem zou van de baan moeten zijn. Succes
0 Likes
SaraHailey1984
Journeyman
Opties
Heb ik gedaan maar het werkt dus niet. Geen enkele gps op mijn telefoon werkt. Enkel wanneer ik telkens opnieuw mn gsm opstart. Dit kan niet de bedoeling zijn.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je de telefoon hebt opgestart in de Veilige modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung

Maakt dit geen verschil, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Zou kunnen we nagaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes