Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid s22 als deze omgekeerd ligt

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2022 10:48 PM)
1511 Weergaven
Members_JBmY70H
Student
Opties

Sinds kort hoor ik geen geluid van oproepen en berichten als mijn telefoon omgekeerd ligt. Met beeldscherm naar beneden.  

Dit is heel vervelend.  

Hoe kan ik dit uitschakelen? 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Waarschijnlijk staat er bij Instellingen, Geavanceerde functies, Beweging en Gebaren, Dempen met gebaren aan? Zo ja zet die eens uit. Screenshot_20220219-225225_Settings_47460_1645307546.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Angeliquevdn
Apprentice
Opties
Ik ben er achter gekomen dat het komt door mijn app smartaudio. Ik had daar blijkbaar rotatie de Phone screen down to pause.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Waarschijnlijk staat er bij Instellingen, Geavanceerde functies, Beweging en Gebaren, Dempen met gebaren aan? Zo ja zet die eens uit. Screenshot_20220219-225225_Settings_47460_1645307546.jpg
Angeliquevdn
Apprentice
Opties
Dit probleem nu ook met s23 als ik scherm omkeer stopt mijn media geluid direct met spelen. Bovenstaande opgevolgd en het blijft
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Angeliquevdn,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit ook gebeurt wanneer alles up-to-date is kan je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Oplossing
Angeliquevdn
Apprentice
Opties
Ik ben er achter gekomen dat het komt door mijn app smartaudio. Ik had daar blijkbaar rotatie de Phone screen down to pause.
Angeliquevdn
Apprentice
Opties
Deze knop. Wellicht komt de vraag ooit nog eens. En heb je hier iets aan20240417_154912_1000031467_1713361851.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Mooi om te lezen dat je de oplossing hebt gevonden Angeliquevdn,

Bedankt voor het geven van de oplossing en ik wens je nog veel plezier met jouw S22!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes