Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2024 11:16 AM)
597 Weergaven
Tommie12
Apprentice
Opties

Mijn s22 Ultra gister op 25 Juli uit geschakeld om vervolgens nooit meer aan te willen gaan. Ik heb gekeken tot wanneer ik garantie heb en dat is tot 28 Juli 2024. Ik heb nog 2 dagen garantie. Ik werk alleen in de binnenvaart op een schip en ben pas a.s dinsdag in staat om naar een service punt te gaan. Dit is dan dus 2 dagen nadat mij garantie is verlopen. Ik heb net nog de klantenservice gebeld en er wordt heel erg bot gezegd dat ik gewoon pech heb. Als ik nu in staat zou zijn om naar een service punt te gaan, was ik al aan het rennen maar dat is dus onmogelijk. Is er iets of iemand die ook maar iets van tips of weet ik veel wat heeft wat ik kan doen om iets met mn laatste dagen garantie te kunnen???? Ik ben via de klantenservice ook echt super bot behandeld. 

Groeten Tom 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tommie12
Apprentice
Opties
Late reactie, aanmelden is zeker gelukt. Telefoon ligt voor reparatie bij de Samsung service en het valt binnen de garantie gelukkig.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Tommie12 , 

je kunt gewoon een afspraak inplannen of een reparatie inboeken: https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

laten ophalen en hij komt gerepareerd terug. Op de servicepoint denk ik niet dat ze hem meteen kunnen repareren.  

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Tommie12
Apprentice
Opties
Dat ben ik ook wel van plan maar mijn grote vraag is, wat doen ze met de garantie?? Nu nog garantie maar pas als ik kan is die net voorbij terwijl hij kapot is gegaan in de garantieperiode.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zoals ik al eerder aangaf, nu aanmelden dan ben je op tijd. Niet dinsdag pas aanmelden voor reparatie. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_OUZmgXr,

Bedankt voor jouw bericht. Is het aanmelden voor een reparatie ondertussen gelukt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Tommie12
Apprentice
Opties
Late reactie, aanmelden is zeker gelukt. Telefoon ligt voor reparatie bij de Samsung service en het valt binnen de garantie gelukkig.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Tommie12,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S22 Ultra!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes