Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Game performance

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2022 08:23 PM)
1183 Weergaven
KAVKAZI
Journeyman
Opties
Zou er een oplossing zijn voor galaxy s22 ultra exynos 2200 komen? De game performance zijn te slecht bij alle  bekende games zoals pubg mobile, call of duty mobile, fortnite... even de note 9 device is nog beter met de game performance. Veel te veel gebruikers hebben hun s22 ultra verkocht en iets beter gekocht. Mensen als mij zijn nog steeds aan het wachten voor een update maar tot nu toe is er niks verschijnt.
We zijn sinds February aan het wachten.
Well de snapdragon versie is hellemaal inorde en er is hellemaal geen probleem daarmee. Het is oneerlijk. Zou er een oplossing komen binnen augustus? Of kunnen de gebruikers gewoon zeggen dat het hellemaal geen goede gsm is?
Met vriendelijk groetjes
5 Antwoorden
KAVKAZI
Journeyman
Opties
Ik heb letterlijk alles geprobeert. Maar de probleem is in de exynos 2200. Je kan youtube bekeken of zelf proberen. B.V. pubg mobile werkt enkel met 30 fps en heel lage resolutie en veel opties zijn niet beschikbaar het maakt niet uit welke settings je gaat gebruiken, aan de andere kant snapdragon versie werkt met 60fps en heel goede resolutie. Het is het zelfde voor de andere
0 Likes
KAVKAZI
Journeyman
Opties
Andere games zoals call of duty mobile, mobile legends, fps games...
KAVKAZI
Journeyman
Opties
Je hebt zekker gelijk maar het blijft echt erg vorige jaren waren altijd de problemen te klein zijn met exynos maar dit jaar het is wel heel erg en wat nog erger is dat er geen update ofzo gekomen is voor deze probleem en andere problemen. Enkel security en stability update. Het is ook erg als je een spel speelt voor 3jaar op 60 fps met uhd graphics en waneer je een beter gsm wilt kopen om het leuker spel van te maken kom je uit dat de beste gsm van samsung slechter is dan jou vorige gsm? Snapt u wat de probleem is? Ik had note 9 het het was echt heeeeel erg beter dan dit? Hoe kan dat? Mensen die deze spelletjes spelen en ik verliezen echt het vertrouw. Ik kan nooit meer samsung vertrouwen en pre order opnieuw doen nee want deze ervaring is te slecht gegaan. Daarom vraag ik zou er een update met oplossing komen of kan ik helaas samsung verlaten zoals de meeste players?
0 Likes
Fever_jl
Navigator
Opties
Tips dat ik zelf heb gevonden dat hielp bij bepaalde games.

- gebruik een lagere resolutie, 720p of 1080p, je ziet het verschil toch niet direct en helpt enorm.

- gebruik geen game booster, verwijder alles er van, game booster of launcher... Alles daar omtrend.

-gebruik geen performance boost mode, probeer zelf eens met de energy bespaarde met alleen de optie van 'cpu aan 70% begrenzen.'
Ik heb al betere performance gezien met dit aan.

- verwijder alle Apps dat je niet nodig hebt en ga zelf naar de batterij instellingen en zet ze in slaap of diepe slaap modus.

- en natuurlijk, herstart uw gsm... Regelmatig... 1x per week is aangeraden.
Leg hem zelf eens een nacht volledig uit.
De problemen en fouten dat dit oplost is gigantisch.

Natuurlijk, weet ook dat de s22 ultra geen 'gaming' phone is. En zich dan ook niet richt naar performantie.
Het is een flagship die zich vooral focust op compatibiliteit en efficiëntie. (en natuurlijk fotografie.)
Er zijn altijd wel betere toestellen op de markt, maar ieder van hen heeft ook zijn nadelen.
Daarmee dat je niet blindelings een toestel moet kopen als je een specifiek doel hebt er mee 😉
Duurste betekend niet beste 😉
KAVKAZI
Journeyman
Opties
Heel bedankt voor uw tips ik zal het direct proberen. En ja zekker duurste betekend niet de beste maar wat samsung zegt is ander? Toch? Hebt uw de unpacking gezien van s22 ultra? Daarom
Ik zal uw tips proberen danku😊