op 12-12-2023 03:37 PM
Hi,
Sinds laatste software update laad mijn galaxy s22 niet meer op dmv USB aansluiting aan Laptop/dockstation.
Ik krijg initieel wel de melding op het scherm dat het opladen gestart is, echter na 3 sec verdwijnt het incoontje rechtsboven in bij de batterij en laad hij niet meer op (heb zelf het idee dat hij sneller leeg getrokken wordt).
Dmv een oplader direct in het stopcontact te steken laad hij wel netjes op.
Kan dit te maken hebben met configuratie? (bijv. dat ik per ongeluk heb ingesteld dat mijn telefoon mijn laptop moet opladen oid...)
hoor graag van je.
op 12-12-2023 05:17 PM
op 14-12-2023 10:49 AM
Hi @Members_MyGLXE3, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En lukt het je wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn