Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds Pro promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2022 10:56 AM)
742 Weergaven
V270
Pioneer
Opties
Hoi
Vorige week dinsdag (8 maart)heb ik de s22 ultra besteld via belsimpel. Gisteren kreeg ik een berichtje dat de telefoon niet geleverd kon worden ivm door mij gekozen toestelbundel deze was te hoog volgens de KPN. Ik kon kiezen of ik de bestelling ga annuleren of aanpassen. Natuurlijk heb ik gekozen voor het aanpassen en dacht zo blijft mij bestelling staan op 8 maart en kan ik nog de Galaxy Buds Pro aanvragen. Echter zegt de medewerker van belsimpel, dat na het aanpassen van mij bestelling ik geen aanspraak meer kan maken op de promotie van de Galaxy Buds Pro. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dat zit. Iemand anders ervaring met promos?

0 Likes
13 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik denk dat je de Galaxy Buds Pro bedoelt? 😜

Als zij de aankoop datum aanpassen dan kan je inderdaad niet meer aanspraak maken op de promotie. Het lijkt me alleen niet fair als ze dat doen.

Je kan je hiernaast tot 21-04 voor de promotie registreren, dus ze moeten er wel voor zorgen dat je de telefoon voor die datum binnen hebt anders kan je alsnog niet mee doen. 

"dat de telefoon niet geleverd kon worden ivm door mij gekozen toestelbundel deze was te hoog volgens de KPN." vind ik ook een vreemd verhaal, ze bieden het toch in eerste instantie aan.. 😅 

Hou er wel rekening mee dat belsimpel er om bekend staat om dat ze vaak niet een Benelux model leveren. dit kan effect hebben op je updates en dergelijke. 

V270
Pioneer
Opties
Oh, inderdaad ik bedoelde Galaxy Buds Pro.🤦 Ga het direct aanpassen. Wat betreft belsimpel het is de derde telefoon, die ik daar koop, nooit problemen mee gehad. Toch schrik ik hier van.
Dit is wat ik kreeg van belsimpel:"
Samsung heeft deze actie aangeboden een koppelde een IMEI nummer van een toestel aan deze actie. Door het omzetten van de bestelling ontvang je een ander IMEI nummer met als gevolg dat je deze niet meer kan claimen via Samusng.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat betekent eigenlijk al dat je geen toestel zal ontvangen welke niet voor de Nederlandse markt bedoeld is. Ook wel grijze import genoemd. Helaas staat belsimpel hier om bekend. 😔

Misschien dat je met belsimpel iets kan regelen omdat zij hun levering aanpassen en je iets onder valse voorwendselen hebben verkocht, waardoor je nu geen aanspraak meer kan doen op de promotie. Je kan altijd proberen dat zij ipv hier van de oordopjes leveren. Nee heb je en ja kan je krijgen. Al acht ik de kans klein dat ze hier in mee gaan..

Vincent411
Explorer
Opties
Misschien heb je geluk en krijg je een toestel met een Qualcomm chip
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Of dat geluk is weet ik niet, de Qualcomm van dit jaar hebben problemen met teveel hitte. De Exynos mag dan een klein beetje trager zijn maar die heeft tenminste de warmte beter onder controle🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
dovee
Apprentice
Opties
Hallo ,

Ik had de galaxy buds pro aangevraagd maar ik heb geen bevestigingsmail gekregen , toen heb ik hem nog een keer aangevraagd en alweer geen bevestigingsmail gekregen . ik weet nu niet precies wat ik moet doen ?
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wanneer heb je de aanvragen gedaan?

dovee
Apprentice
Opties
Op 21 en 16 maart
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dovee, goedemiddag.

Stuur mij anders een privé berichtje met je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes