Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dubbele letters

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2023 12:51 PM)
2475 Weergaven
Wenver
First Poster
Opties
Toen ik nog een S20 had, kreeg ik plotseling woorden met dubbele letters (omlijnde letters). Ik dacht daar vanaf te zijn toen ik de s22 Plus kocht maar deze instelling is gewoon meegegaan. Het zijn ook niet alle letters, maar bijvoorbeeld de woorden onder een koptekst. Iemand een idee hoe ik daar vanaf kom tegen een witte achtergrond is dit best lastig lezen namelijk. 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_HnCM7aO, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heeft de tip van @Fatihhh je hierbij nog geholpen? Maak je ook gebruik van een thema of launcher op jouw telefoon?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Edmaister,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Wenver
First Poster
Opties

Is het jou ooit gelukt om dit te verhelpen? Ik had namelijk hetzelfde met mijn s20 en dacht er vanaf te zijn toen ik een s22+ kocht,  maar deze instelling is gewoon meegegaan 😞

0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemiddag, dat is vervelend! Heeft u dit al geprobeerd:

1. Ga naar de Instellingen-app op je Samsung-telefoon.
2. Zoek naar de sectie Toegankelijkheid en tik erop om deze te openen.
3. In de Toegankelijkheidsopties zoek je naar "Zicht".
4. Zoek naar de optie "Omlijnde tekst" of "Dubbele letters" en schakel deze uit door de schakelaar in de uit-stand te zetten.
5. Controleer of het probleem nu is opgelost. Als de omlijnde letters nog steeds aanwezig zijn, probeer dan je telefoon opnieuw op te starten en controleer opnieuw.

Mvg, Fatih!
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_HnCM7aO, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heeft de tip van @Fatihhh je hierbij nog geholpen? Maak je ook gebruik van een thema of launcher op jouw telefoon?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_8dteJUw
First Poster
Opties

Bedankt. Ik had het ook. Is met bovenstaande opgelost!

Members_jfaDMKX
First Poster
Opties

Dankzij de tip verholpen. 

Enorm bedankt.  @Fatihhh 

0 Likes
Edmaister
First Poster
Opties
Ik heb met de A34 hetzelfde, up to date, toetsenbordinstelling gereset, gezoccht naar bovenstaande maar niet kunnen vinden. Nog steeds niet verholpen, ik word helemaal gek
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Edmaister,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes