Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dicteren op de S22 in het Nederlands

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2022 12:15 PM)
1631 Weergaven
RvH8
Journeyman
Opties

Beste,

Sinds enkele maanden ben ik overgestapt van de Samsung S10 naar de S22.
Al weken ben ik bezig om een probleem op te lossen maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Wanneer ik wil dicteren in het Nederlands bv. in outlook, WhatsApp of SMS krijg ik geen Nederlandse tekst terwijl ik duidelijk Nederlands spreek.
Bij instellingen/Samsung spraakinvoer//invoertaal spraak, staat Englisch (UK). Dit kan ik niet wijzigen.
Weten jullie een oplossing?

0 Likes
5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Hallo, Helaas ondersteunt Samsung Voice Input geen Nederlands. Gboard heeft wel Nederlandstalige ondersteuning.
Screenshot_20221022-140716_Samsung voice input.jpgScreenshot_20221022-140938_Samsung Members.jpg
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Is volgens mij nog niet mogelijk. Ik zou het ook prettig vinden als het wel zou kunnen. Wel toetsenbordinvoer in NL, maar dicteren in NL kan niet. Ik dicteer hele vellen vol in app Word van Microsoft, maar dat is, als ik je goed begrijp, niet jouw bedoeling.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Je hebt gelijk, je hoeft alleen maar de spraakinvoer naar Google te wijzigen en Samsung Voice Input uit te schakelen.
Visje123
Voyager
Opties
Wow, bij mij lukt het ook op m'n S 20. Daar ga ik van genieten. Veel dank voor de informatie.
Members_4es2lrH
First Poster
Opties

Yes ook ik had er problemen mee.  Ik moest even zoeken maar het is gelukt. Top!! Ik heb een s22 ultra