Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Data verbruik app neemt toe, ben ik gehackt?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2023 09:35 PM)
953 Weergaven
multispeed
Journeyman
Opties
Hallo, Ik heb een hoog batterij verbruik gehad(20 procent per nacht ) en vreemd en hoog data verbruik de afgelopen maanden. Na de updates van april en mei is het batterij verbruik normaal..ik zag vreemde apps met een nummer die veel data verbruikt hebben . De nummers zijn: 
15010655 1 gb verbruikt
15010322 heeft ook 1 gb verbruikt 
15010532 48 mb verbruikt
Deze getallen zie ik nu niet meer na de updates. Wat me wel op viel was een hoog dataverbruik van Facebook 16 gb in 1 maand terwijl in het verleden 6 tot 8 b normaal was. 
Herkent iemand dit, moet ik me zorgen maken of actie ondernemen?#

Alvast dank voor de hulp.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Het is bekend dat Facebook, insta en vergelijkbare apps zeer grote hoeveelheden gegevens verbruiken. Je kunt het gebruik op de achtergrond voor deze apps beperken. Controleer ook in hun instellingen of er opties zijn om het automatisch afspelen van video's uit te schakelen of om video's alleen op wifi af te spelen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Heb je onlangs apps verwijderd? Het dataverbruik van verwijderde apps wordt aangegeven met een getal (aangezien de apps niet meer bestaan). Dus niets om je zorgen over te maken.

Ik heb ook enkele apps met nummers (ik had er de afgelopen dagen een aantal verwijderd).

Screenshot_20230517_224817_Settings.jpg

multispeed
Journeyman
Opties
Dank voor je reactie . Ja ik verwijder wel vaker iets maar vond het apart dat er nummers stonden met veel data verbruik. Andere apps die ik verwijderd had gaven gewoon nog de naam met het android tekentje zoals bij jou ook te zien is.. maar min of meer heb je me wel gerust gesteld. Al hou ik alles nog wel goed in de gaten. Heb je toevallig ook nog een mogelijke verklaring voor het extreem hoge verbruik van Facebook terwijl mijn gebruik niet veranderd is? Ik heb ook even twee scherm printjes bijgevoegd. Screenshot_20230516_164706_Settings.jpgScreenshot_20230511_094657_Settings.jpg
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Het is bekend dat Facebook, insta en vergelijkbare apps zeer grote hoeveelheden gegevens verbruiken. Je kunt het gebruik op de achtergrond voor deze apps beperken. Controleer ook in hun instellingen of er opties zijn om het automatisch afspelen van video's uit te schakelen of om video's alleen op wifi af te spelen.
multispeed
Journeyman
Opties
@Neo001 ik zal er eens naar kijken. Bedankt voor je info en tips .