Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Black Screen PowerPoint

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2023 12:45 PM)
463 Weergaven
F9yiGwv
Journeyman
Opties

Ik heb een gloednieuwe Galaxy S22. Exynos 2200, Xclipse 920. Alle updates die gedaan moesten worden, zijn gedaan. Android 13. Samsung OneUI 5.1. Wanneer ik Powerpoint start in de presentatiemodus, wordt het scherm zwart. De navigatieknoppen blijven zichtbaar, maar de dia wordt NIET weergegeven. Ook als ik PowerPoint via een HDMI-kabel op de tv in deX-modus gebruik, heb ik hetzelfde probleem. Wanneer ik Powerpoint stream via een Chromecast in de presentatiemodus, wordt het scherm op de tv wit. Als u op de knop "leeg (of zwart) scherm" klikt, verdwijnt het zwarte scherm niet. Is dit een bug, of kan Powerpoint de hardware niet aan? Graag een oplossing Heel vervelend, want ik heb deze (dure) telefoon net gekocht om deze functie voor mijn werk te gebruiken. Al verschillende contacten met Samsung en Microsoft gehad, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

20230811_213413_copy_1195x2124.jpg

20230811_213452_copy_1195x2124.jpg

Screenshot_20230812_223349_PowerPoint.jpg

20230812_223017.jpg

  

20230811_213413_copy_1195x2124.jpg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
F9yiGwv
Journeyman
Opties

Hoi Martijn, Bedankt voor je reactie! Ik gebruik een HDMI-Kabel om deze aan te sluiten op de tv. Dan start deX vanzelf. Alleen is de fout op de telefoon al aanwezig als ik deze in de presenteer mode zet en NIET aansluit op een tv. De rest van alle apps en de Office apps werken wel normaal. Het gaat echt om het presenteren in PowerPoint wat niet goed gaat. Ik zal via de Samsung Members een foutrapport indienen. Ik heb ook al contact gehad met Microsoft via verschillende kanalen, maar die verwezen mij weer door naar Samsung of reageerde helemaal niet. Bij customer service van Samsung langs geweest. Die hebben de telefoon opnieuw geïnstalleerd met de laatste software (Android 13 en oneUI 5.1. Die heeft het probleem echter niet verholpen. Zij verwezen mij hierna weer door naar de Engels talige community van Samsung. Probleem daar aangekaart, maar die verwezen me door naar deze Nederlands talige community.  (Deze dus). Ik ga via de Samsung Members app het fout rapport proberen op te sturen. Ik zal hier ook een screenshot bijdoen van alle hardware die in de S22 zit. (Screenshots uit de app "Dev check") en de PowerPoint versie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
F9yiGwv
Journeyman
Opties

Als ik draadloos presenteer via een Chromecast, dan wordt de tv helemaal wit op het moment dat ik PowerPoint in de presentatie modus zet. Als ik dit via een HDMI-Kabel doe, dan ziet het eruit als op de foto hierboven..

0 Likes
F9yiGwv
Journeyman
Opties

Hoi Onno, Bedankt voor je reactie. Het maakt niet uit welke presentatie ik kies. Als ik de meest simpele presentatie maak in de app zelf met alleen tekst is er het zelfde probleem. Overigens doen de presentaties het wel (het presenteren) in andere apps, zoals bv. WPS Office.. Maar wil graag PowerPoint gebruiken ivm de funkties. Ook worden sommige dingen niet juist weergegeven in andere apps

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @F9yiGwv, goedemorgen.

Welke accessoire gebruik je voor de Dex functie en werken de Office-apps verder wel naar behoren via Dex? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
F9yiGwv
Journeyman
Opties

Hoi Martijn, Bedankt voor je reactie! Ik gebruik een HDMI-Kabel om deze aan te sluiten op de tv. Dan start deX vanzelf. Alleen is de fout op de telefoon al aanwezig als ik deze in de presenteer mode zet en NIET aansluit op een tv. De rest van alle apps en de Office apps werken wel normaal. Het gaat echt om het presenteren in PowerPoint wat niet goed gaat. Ik zal via de Samsung Members een foutrapport indienen. Ik heb ook al contact gehad met Microsoft via verschillende kanalen, maar die verwezen mij weer door naar Samsung of reageerde helemaal niet. Bij customer service van Samsung langs geweest. Die hebben de telefoon opnieuw geïnstalleerd met de laatste software (Android 13 en oneUI 5.1. Die heeft het probleem echter niet verholpen. Zij verwezen mij hierna weer door naar de Engels talige community van Samsung. Probleem daar aangekaart, maar die verwezen me door naar deze Nederlands talige community.  (Deze dus). Ik ga via de Samsung Members app het fout rapport proberen op te sturen. Ik zal hier ook een screenshot bijdoen van alle hardware die in de S22 zit. (Screenshots uit de app "Dev check") en de PowerPoint versie.

Members_CMO4irF
First Poster
Opties

Opgelost? Ik heb net hetzelfde probleem,  ik kan ook geen ppt presentaties afspelen. Wat is dan de oplossing ajb? 

Nic

0 Likes
F9yiGwv
Journeyman
Opties
Nog steeds geen oplossing helaas.. 😞
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_CMO4irF & @F9yiGwv 

Wat is het modelnummer van je telefoon? En is deze verder up-2-date? Hoe heb je de telefoon verbonden met je TV of monitor? Maak je hierbij gebruik van een originele Samsung DeX kabel? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
F9yiGwv
Journeyman
Opties

Update 26-11-2023: After updating the Galaxy S22 end november to OneUi 6, Powerpoint now works finally! Aldo in the beginning i get again a black screen if i open the presentation mode, if i turn the device, now i get all the functionality in presentation mode, also when i turn it back in full screen mode.