Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

bestanden via USB van smartphone naar PC

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2024 09:00 PM)
2055 Weergaven
Jan999
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung S22 en ik wil bestanden van de smartphone via USB overzetten naar mijn PC. Als ik de USB kabel verbind, staat er bij 'USB bediend door' de optie 'Dit apparaat'. Hierdoor zie ik de bestanden niet op mijn PC in de Windows Explorer. Ik wil daarom de optie veranderen naar 'Verbonden apparaat'. Dan krijg ik echter de melding 'Kan niet overschakelen'. Waar kan dit aan liggen? Ik heb al meerdere kabeltjes geprobeerd, maar steeds met hetzelfde resultaat.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jan999
Apprentice
Opties

Hi Ajay,

Bedankt voor de tip. Op de PC onder de settings van 'Mobile devices' stond de optie 'Allow this PC to access your mobile devices' uit. Deze heb ik aangezet en nu werkt het. Bij mijn vorige smartphone was het blijkbaar niet nodig om deze setting aan te hebben.

Thanks,

Jan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Tolhuisen
Student
Opties
Je moet een juiste kabel hebben die geschikt is voor data overdracht. Niet alle usb kabels zijn daar geschikt voor.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jan999,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van Tolhuisen geholpen? Zo nee, had je toevallig via de Ontwikkelaars settings iets veranderd aan de USB Instellingen? 

Heb je ook geprobeerd jouw S22 opnieuw op te starten?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jan999
Apprentice
Opties

Het ligt niet aan de kabel. Als ik de smartphone aansluit op mijn laptop, dan kan ik de optie wel veranderen naar 'Verbonden apparaat'. Echter, als ik de smartphone met dezelfde kabel aansluit op mijn PC werkt het niet.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jan999,

Had je voor de zekerheid ook gekeken bij de Ontwikkelaars settings? Had je daarnaast ook jouw S22 opnieuw opgestart en e.v. ook de cache verwijdert?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Jan999
Apprentice
Opties

Hi Ajay,

Bedankt voor de tip. Op de PC onder de settings van 'Mobile devices' stond de optie 'Allow this PC to access your mobile devices' uit. Deze heb ik aangezet en nu werkt het. Bij mijn vorige smartphone was het blijkbaar niet nodig om deze setting aan te hebben.

Thanks,

Jan

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Jan999,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S22!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes