Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android auto werkt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2022 09:33 PM)
2625 Weergaven
CWouter
Apprentice
Opties
Eerst een S22 gekocht maar bij deze telefoon deed Android Auto het niet. Telefoon terug gestuurd. Toen S22+ besteld, maar die doet het ook niet. 
Mijn oude S20 doet het wel in mij auto en ook mijn werk telefoon A51 doet het gewoon. 
Op de site lees ik dat die problemen bekend zijn, maar dat ze allemaal zijn opgelost half mei dit jaar met een sofware update. 
Hoe kan het dat splinternieuwe S22 (+) nog steeds geleverd worden met deze fout?
En wanneer gaat het het wel doen? 

#AndroidAuto #android #auto #androidCarplay #carplay #veiligrijden 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi dat het werkt. In bijna alle gevallen is het of de kabel of de auto software 😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als het niet werkt in jouw auto dan moet je even contact opnemen met de dealer! Waarschijnlijk is er een update bij de auto nodig. Er zijn genoeg mensen waarbij het wel prima werkt. Dus de enige verklaring is dat het auto systeem een update nodig heeft.
MarkV70
Voyager
Opties
Goedendag, heb je de app android auto wel op je telefoon staan? Deze moet je eerst installeren daarnaast zijn er de volgende tips I'm het weer weekend te krijgen. Ik woon zuidelijk van Nijmegen dus mocht je de komende tijd in de buurt zijn kan ik wel voor je kijken, die dit geregeld voor Jan en Alleman als ze het niet weten komen ze hier.

Android Auto werkt niet, wat nu?

1. Check je telefoon en auto
2. Updates installeren
3. Kan Android Auto niet verbinden?
4. Problemen met meerdere wagens aansluiten
5. Cache van Android Auto wissen
6. Geef Android Auto toestemming
7. Google Assistent toestemming geven
8. Android Auto werkt ineens niet meer
9. Verwijderen en opnieuw installeren
Zie deze link: https://www.androidplanet.nl/tips/android-auto-werkt-niet/
CWouter
Apprentice
Opties
Hoi Patrik,

Bedank voor je reactie.
Ook mijn auto heeft de nieuwste software update gehad vorige week.
Mijn oude (s20) en mijn werk telefoon (a51) doen het gewoon op de auto.
Als ik het kabeltje aansluit begint de telefoon te laden. Maar de auto herkent geen apparaat aan de usb.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gebruik je wel een originele kabel? Ik zou sowieso even een andere kabel proberen.
CWouter
Apprentice
Opties
Hé Patrick,

Het gekke is dat ik 3 originele kabels heb geprobeerd. Alle drie de originele kabel doen het met mijn oude S20, mijn werk telefoon A51 en te telefoon van mij vrouw.
Toch op het laast nog een oud AliExpres kabeltje gepakt en verdomme, je gelooft het niet, hij doet het!

Daarna nogmaals de originele geprobeerd maar die doen het niet op mij splinternieuwe S22+

Weer AliExpress kabeltje gepakt, en het werkt.

Iets is er vreemd. Maar hij doet het!
Iig Bedank voor het meedenken!
CWouter
Apprentice
Opties
Hoi MarkV70,
Bedankt voor het meedenken, het mistry nog niet opgelost. Maar er is een oplossing gevonden. Zie hier boven
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi dat het werkt. In bijna alle gevallen is het of de kabel of de auto software 😁
0 Likes
CWouter
Apprentice
Opties
Toch blijf ik de schuld bij de telefoon leggen. 3 andere telefoons doen het wel met de andere kabels. Alleen de s22 en de s22+ geven probleem.
Er is dus iets veranderd in de hardware of software dat hij net bepaalde kabels android auto niet meer herkent maar gaat wel laden.
peter288
First Poster
Opties

Bij mijn S21 gebeurt ook niets, geen verbinding met scherm auto,alles geprobeerd, trucs met cache geheugen legen, allerlei kabeltjes, en  dealer bevestigt, geen update software .Dus alles zou moeten werken.Zeker na laatste update ...Helaas geen enkel resultaat.Terwijl oude telefoon het prima doet S9, en Iphone meteen apple carplay opstart.Graag een goede oplossing, anders betekent het voor mij einde SAmsung telefoons(jammerlijk) Vandaag gebeld, kreeg tip om naar amsterdam Noord te gaan ,wellicht hebben zij daar bij het service centre de gouden truc, maar ben bang om voor niets te gaan...Heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in.Wie heeft de gouden tip?

0 Likes