Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android auto functioneert niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2025 09:51 PM)
232 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Menno1788
Journeyman
Opties
Goede dag ik heb al eerder een bericht hierover gepost maar het is nog steeds niet opgelost. Met me fout rapport doen ze ook niks dus ik hoop dat iemand het hier alsnog weet.

Ik krijg mijn Android auto onder geen enkele mogelijkheid werkend. Toestel gereset naar fabrieksinstellingen zonder andere apps op de tel werkt ook niet. 
Ik heb verschillende kabels geprobeerd, fabrieks reset, eventuele instellingen veranderd, cache reset maar niks helpt.
Telefoon en alle apps zijn up to date, het betreft een galaxy s22. Iemand die misschien nog weet waar het aan kan liggen? 

Alvast bedankt! Groetjes

0 Likes
8 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

hoi @Menno1788 

Zo te lezen heb je aan de smartphone kant zo'n beetje alles gedaan wat je eraan kunt doen.

Heb je Android Auto van je auto al eens gereset?

Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar heb je al eens een ander toestel geprobeerd? 

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Menno1788
Journeyman
Opties
Ja heb het met het toestel van mijn vriendin geprobeerd ook een s22 en geen enkel probleem met verbinden.
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Hmmm... Vreemd zeg.

Kun je mij vertellen wat er staat bij:

Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens > Softwareversie serviceprovider

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

Menno1788
Journeyman
Opties
Dat zou deze dan moeten zijn!1743491937534.jpg
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Je hebt wel een Europees toestel, maar die PLS aanduiding staat voor Polen en provider PLUS.

Ik vermoed dat daar je probleem zit.

Peace & Β ωild!

Menno1788
Journeyman
Opties
Toevallig een idee hoe dat op te lossen is? Toestel is destijds gewoon aangeschaft in een odido winkel
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Menno1788 

Dit is wel heel vervelend, maar ik zou niet weten hoe dit op te lossen is helaas.

Peace & Β ωild!

Menno1788
Journeyman
Opties
Geen probleem bedankt voor de moeite in ieder geval!