Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Always on display

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2022 09:36 AM)
668 Weergaven
Jim333333
Pioneer
Opties
Telkens als ik mijn AOD aanzet (heb een Samsung S22 ULTRA) en ik check 3 minuten later dan staat AOD weer uit, ik heb alle optie gebruikt van AOD maar telkens na een paar minuten staat AOD weer op OFF, kunnen jullie mijn advies geven zodat AOD wel aan kan staan welke optie in AOD ik ook gebruik.

Mvg
Jimmy
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jim333333
Pioneer
Opties
Rohit het probleempje is verholpen, ik had een lightening appje geïnstalleerd vanuit de Playstore die heb ik verwijderd, en nu gaat de AOD niet meer vanzelf uit, nog bedankt voor je hulp🙏🙏🙏

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Staat er toevallig een Bixby Routine aan? Of heb je het toestel in spaarstand? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Jim333333
Pioneer
Opties
Ik heb net maar de spaastand uitgezet Rohit en ook de Bixby routines. Moet het als het goed nu verholpen zijn?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik vermoed van wel!
0 Likes
Jim333333
Pioneer
Opties
Nou ik kijk het nog even aan Rohit, ik hou je op de hoogte in ieder geval bedankt voor je ondersteuning 🙏
Jim333333
Pioneer
Opties
Rohit de AOD gaat nog steeds vanzelf uit ook al zet ik het weer aan, heb je misschien nog andere opties?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je hebt hem wel op altijd weergeven staan? Alle routines zijn uitgeschakeld? 

Jim333333
Pioneer
Opties
Ja Rohit
0 Likes
Oplossing
Jim333333
Pioneer
Opties
Rohit het probleempje is verholpen, ik had een lightening appje geïnstalleerd vanuit de Playstore die heb ik verwijderd, en nu gaat de AOD niet meer vanzelf uit, nog bedankt voor je hulp🙏🙏🙏
JosienS
Voyager
Opties
Ik heb een probleem met de apps op het always on display. Ik stel de camera en watsapp in, maar na een aantal keer staat het weer terug op Google en chrome app. Doe ik iets fout?
0 Likes