Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Groene tint flikkerende scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2023 04:34 PM)
1863 Weergaven
Arda23
Pioneer
Opties
Beste leden, ik beschik over een Samsung S22+ en ervaar nogal irriterende display issues/effecten met het toestel en vraag mij af of dit bij de rest ook het geval is of dat het puur met mijn toestel te maken heeft.

Het gaat namelijk om de display die "groene tint" flickeringen vertoont in direct daglicht oftewel binnens huis onder een plafond verlichting. Mijn setup is dark mode + aanpasbaar refresh rate van de display resolutie. In de videos zie je dan ook het probleem, als ik de scherm aanraak of er schijnt geen licht erop vertoont ie de kleuren normaal zoals die moet. Maar op het moment dat ik de scherm los laat of er licht op schijnt flikkert de groene tint over mijn scherm heen.

Ik heb de toestel eerder hiervoor ter reparatie aangemeld en opgestuurd. Volgens de reparateur is de display vervangen, subboard vervangen en een softwarematige aanpassing gedaan.

Echter ervaar ik nog steeds dezelfde probleem en dit weer gemeld te hebben wordt er mij geadviseerd om de toestel opnieuw voor reparatie aan te bieden. Het is een hele gedoe om telkens je toestel naar fabrieks instellingen moeten zetten want ik gebruik mijn telefoon zowel prive als zakelijk.

Ik wil dan ook weten of meerderen zijn die de probleem ervaren of dat het enkel mijn toestel is. (Zie videos)
0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik vrees dat je toestel defect is. Dus je enige optie is om het toestel opnieuw aan te melden😔
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Arda23
Pioneer
Opties
Zijn de videos zichtbaar trouwens? Want ikzelf kan ze niet zien/afspelen in de chat.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee nog niet goedgekeurd. Maar je titel zegt al genoeg helaas.
0 Likes
Arda23
Pioneer
Opties
Ah oke, ja zie ze nu wel ertussen staan. Is er geen enkel ander optie dan, waarbij ik mijn toestel zelf fysiek naar locatie kan brengen en eventueel erop wachten? Want ik vrees dat mijn toestel dan toch weer terug komt weer met t zelfde probleem mits ik de probleem duidelijk kan aantonen in de samsung winkel...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan het wel naar een locatie brengen maar dan word het alsnog opgestuurd. Dus beter de ophaalservice gebruiken.
0 Likes
Arda23
Pioneer
Opties
Duidelijk.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik heb de video's nu ook gezien en dat is inderdaad een hardware probleem. Echt vervelend😑

0 Likes
Arda23
Pioneer
Opties
Blij dat het duidelijk zichtbaar is idd, want met screen recording is het niet zichtbaar :s. Wat ik mij dan wel afvraag is waarom er vorige maand mbt het zelfde probleem mijn display + subboard is vervangen zonder dat t opgelost is? Hier maakt samsung dan zelf voor niets onkosten op en is mijn toestel voor niets open geweest.

Sinds de toestel terug is van reparatie; als ik bijv. Met iemand via whatsapp aan het videobellen ben onstaat er zo afentoe een ronde witte circel op de camera aan de voorzijde met verschillende lichtinval omstandigheden (zie foto) en sinds de toestel terug is van reparatie, ik speel namelijk CoDMobile vaak, warmt de toestel ook erg op...zo erg dat ik hem moet laten afkoelen voordat ik verder kan om eerlijk te zijn.Screenshot_20230111_171421_Gallery.jpgScreenshot_20230111_172057_Gallery.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt helemaal gelijk. Wat is het reparatienummer?
0 Likes