Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Buds 2 promotion

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2021 05:10 PM)
620 Weergaven
charliemarlene
First Poster
Opties
Hallo, ik heb mijn mobiel aangeschaft via T-mobile hierbij staat dat ik recht heb op de Samsung buds 2 en daarbij de link hiervoor, nu heb ik mij rot gezocht naar de linken en ook op de website en niets verwijst mij deze te kunnen 'claimen' terwijl ik hier recht op heb.


0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen Charlie! Even een update, als het goed is kun je nu registreren! Alsnog veel plezier met je nieuwe aanwinst en alvast een gelukkig Nieuwjaar!


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Charlie,

De promotie staat op deze link https://www.samsung.com/nl/promo/ met als titel "Ontvang de Galaxy Buds2 met een adviesprijs van €149".

Helaas heeft de website momenteel kuren, dus registreren gaat vanavond waarschijnlijk niet meer lukken. Het advies is om het later deze week nog eens te proberen.


kevin-sig
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen Charlie! Even een update, als het goed is kun je nu registreren! Alsnog veel plezier met je nieuwe aanwinst en alvast een gelukkig Nieuwjaar!


kevin-sig
0 Likes
Andy72v
First Poster
Opties

ik krijg de opmerking dat ean code niet geldig is (8806094062168)

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Andy,

Klopt het dat het hier gaat om de Telenet bundel Galaxy S21 met Watch4?


kevin-sig
0 Likes
Andy72v
First Poster
Opties

ja dat klopt.

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Controleer of de doos van de telefoon zelf een andere EAN-code heeft. Als dat het geval is, dan kun je registreren met die EAN-code. Als dat niet het geval is, dan doet deze bundel helaas niet mee aan de promotie.


kevin-sig
0 Likes
martin1974a
Student
Opties

klopt

ik zoek mee ook rot op de site maar blijf weer bij het begin uitkomen

koop een dure telefoon met een leuke actie maar ben nu al 3 dagen bezig om ergens de buds aan te vragen

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @martin1974a,

Probeer het dan even in een andere browser, bij voorkeur op een PC of laptop. Inmiddels zou alles het namelijk echt weer moeten doen.


kevin-sig
0 Likes
martin1974a
Student
Opties
Bedankt
Heb het op mijn mooie s21 ingevuld en daar werkte het wel.
Nu wachten