op 07-08-2020 05:47 PM
Beste, ik heb volgend probleem. Op 28/6 heb ik alle gegevens ingevuld om deel te nemen aan de actie van de headset. Vervolgens een mail ontvangen waarin stond dat ik binnen twee weken zou horen of de ingestuurde gegevens aan de voorwaarden voldoen. Ik heb geen enkele reactie meer gehad, geen bevestigingsmail, noch een bericht dat het niet in orde zou zijn => ik heb dus ook geen registratiecode ontvangen. Vervolgens contact opgenomen via Messenger: geen reactie. Gisterenmiddag gemaild naar de klantendienst: evenmin reactie. Wanneer mag ik mijn headset verwachten? Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
07-08-2020 05:57 PM - bewerkt 09-08-2020 03:32 PM
Hoi Quincy,
Je registratiecode staat in de allereerste mail die je ontvangt, waarin dus staat dat je binnen twee weken iets te horen krijgt. Deze begint met je landcode (NLD/BEL).
Vanwege grote drukte duurt het op dit moment iets langer voordat je een goedkeuringsmail ontvangt, dus het kan kloppen dat je nog niets gehoord hebt.
Als je die code kan terugvinden en hier achterlaat dan kan iemand van Samsung de precieze status van je navraag nakijken. Ik kan alleen niet beloven dat er iemand (ik kan dat namelijk niet) voor of tijdens het weekend nog naar kan kijken via de community. Messenger berichten worden sowieso in het weekend ook beantwoord, dus daar heb je waarschijnlijk al eerder antwoord.
op 07-08-2020 05:49 PM
Registratiecode toch gevonden in de eerste mail:
BEL4686208PZHQD |
07-08-2020 05:57 PM - bewerkt 09-08-2020 03:32 PM
Hoi Quincy,
Je registratiecode staat in de allereerste mail die je ontvangt, waarin dus staat dat je binnen twee weken iets te horen krijgt. Deze begint met je landcode (NLD/BEL).
Vanwege grote drukte duurt het op dit moment iets langer voordat je een goedkeuringsmail ontvangt, dus het kan kloppen dat je nog niets gehoord hebt.
Als je die code kan terugvinden en hier achterlaat dan kan iemand van Samsung de precieze status van je navraag nakijken. Ik kan alleen niet beloven dat er iemand (ik kan dat namelijk niet) voor of tijdens het weekend nog naar kan kijken via de community. Messenger berichten worden sowieso in het weekend ook beantwoord, dus daar heb je waarschijnlijk al eerder antwoord.
op 09-08-2020 12:50 PM
op 09-08-2020 03:26 PM
Ten eerste wil je misschien spellingcontrole doen voordat je iets post en ten tweede als het druk is bij Samsung wil dat niet zeggen dat het 'oplichterij' is
op 09-08-2020 03:32 PM
Ik heb intussen antwoord gekregen (de aanvraag is goedgekeurd :-)). Het duurt momenteel gewoon wat langer omdat de headsets uit voorraad waren. Dus voor iedereen met hetzelfde probleem...nog even geduld 🙂
op 09-08-2020 03:46 PM