Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AKG Y600 NC headset bij aankoop S20

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2020 05:47 PM)
502 Weergaven
Quincy19821209
Student
Opties

Beste, ik heb volgend probleem. Op 28/6 heb ik alle gegevens ingevuld om deel te nemen aan de actie van de headset. Vervolgens een mail ontvangen waarin stond dat ik binnen twee weken zou horen of de ingestuurde gegevens aan de voorwaarden voldoen. Ik heb geen enkele reactie meer gehad, geen bevestigingsmail, noch een bericht dat het niet in orde zou zijn => ik heb dus ook geen registratiecode ontvangen. Vervolgens contact opgenomen via Messenger: geen reactie. Gisterenmiddag gemaild naar de klantendienst: evenmin reactie. Wanneer mag ik mijn headset verwachten? Mvg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Quincy,

Je registratiecode staat in de allereerste mail die je ontvangt, waarin dus staat dat je binnen twee weken iets te horen krijgt. Deze begint met je landcode (NLD/BEL).

Vanwege grote drukte duurt het op dit moment iets langer voordat je een goedkeuringsmail ontvangt, dus het kan kloppen dat je nog niets gehoord hebt.

Als je die code kan terugvinden en hier achterlaat dan kan iemand van Samsung de precieze status van je navraag nakijken. Ik kan alleen niet beloven dat er iemand (ik kan dat namelijk niet) voor of tijdens het weekend nog naar kan kijken via de community. Messenger berichten worden sowieso in het weekend ook beantwoord, dus daar heb je waarschijnlijk al eerder antwoord.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Quincy19821209
Student
Opties

Registratiecode toch gevonden in de eerste mail: 

BEL4686208PZHQD
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Quincy,

Je registratiecode staat in de allereerste mail die je ontvangt, waarin dus staat dat je binnen twee weken iets te horen krijgt. Deze begint met je landcode (NLD/BEL).

Vanwege grote drukte duurt het op dit moment iets langer voordat je een goedkeuringsmail ontvangt, dus het kan kloppen dat je nog niets gehoord hebt.

Als je die code kan terugvinden en hier achterlaat dan kan iemand van Samsung de precieze status van je navraag nakijken. Ik kan alleen niet beloven dat er iemand (ik kan dat namelijk niet) voor of tijdens het weekend nog naar kan kijken via de community. Messenger berichten worden sowieso in het weekend ook beantwoord, dus daar heb je waarschijnlijk al eerder antwoord.

kevin-sig
Members_IwaiIsT
Explorer
Opties
Blijven bellen en mailen wan jij bent klant dus ze moeten jou te woord staan en anders is het opligterij
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_IwaiIsT 

Ten eerste wil je misschien spellingcontrole doen voordat je iets post en ten tweede als het druk is bij Samsung wil dat niet zeggen dat het 'oplichterij' is

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Quincy19821209
Student
Opties

Ik heb intussen antwoord gekregen (de aanvraag is goedgekeurd :-)). Het duurt momenteel gewoon wat langer omdat de headsets uit voorraad waren. Dus voor iedereen met hetzelfde probleem...nog even geduld 🙂

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Quincy19821209 

Goed nieuws dus, ben blij dat het is opgelost:)

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes