Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie AKG Y600 headset via belsimpel.nl is niet gelijk aan die op de Samsung site? Welke is nu geldig?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-07-2020 09:05 AM)
917 Weergaven
Skynet1970
First Poster
Opties

De promotie van de AKG Y600 headset heeft een andere uiterste koopdatum volgens belsimpel.nl (te weten 05-07-2020) dan de datum op de Samsungsite (28-06-2020).
Wie kan mij vertellen welke nu de juiste is? 
Belsimpel blijft namelijk volhouden dat de actie tot 05-07-2020 loopt en Samsung, gezien de uiterste invoerdatum op de site zegt 28-06-2020.
Samsung is niet te bereiken, na 1 uur in de wacht te hebben gestaan heb ik maar opgehangen. Via facebook en whatsapp geprobeerd, maar tot op heden geen antwoord.
Wie o wie weet het?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het voor jullie uitgezocht:

Deze promotie is verlengd tot en met 5 juli 2020 voor de volgende winkels:

Jullie kunnen registreren tot en met 19 juli 2020 via https://bit.ly/2VUMS2U

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Belsimpel is correct, ik hoorde dat de actie was verlengd.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Skynet1970
First Poster
Opties

Dan blijft alleen het probleem dat ik het niet kan registreren bij Samsung want daar kan je als uiterste aankoopdatum alleen 28-06-2020 invoeren. Wanneer zal Samsung dan dit probleem gaan oplossen?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geduldig afwachten:) ze zullen het vanzelf wel doen 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Skynet1970
First Poster
Opties

Krijg net antwoord van Samsung en die zeggen dat de actie van Belsimpel NIET geldig is!!!

Hallo xxx! Bedankt voor je reactie! Vanwege de drukte is het ons niet gelukt om eerder te reageren op je bericht! De actie loopt inderdaad tot 28.06.2020 maar tot uiterlijk 11.07.2020 kun je online registeren hiervoor. Zie link: https://bit.ly/3dSUdqk. Ik zou niet kunnen aangeven waarom Belsimpel dit aangeeft maar dit kun je het best bij hun neerleggen. ^Xio

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zie bij de deelnemende winkels wel belsimpel staan, met een asterisk: *) Deelname met de Galaxy S20 4G (SM-G980F) is niet mogelijk wanneer het product via Belsimpel of Belsimpel.nl is aangeschaft

Zie: https://bit.ly/3c8Ivqa

rsz-846676
0 Likes
Skynet1970
First Poster
Opties

Het gaat hier uiteraard over een S20 die wel deelneemt. In mijn geval de S20 5G.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als de informatie niet klopt op de website van belsimpel, maak er een screenshot van als bewijs en kaart het aan bij de verkoper.

Wanneer heb je het toestel gekocht? 

rsz-846676
0 Likes
Skynet1970
First Poster
Opties

Nee want zij zeggen dat het probleem bij Samsung ligt en dat de voorwaarden die hier op de Samsung site staan niet kloppen.

M.a.w. ik weet als consument niet waar ik aan toe ben!
Dat betekent dat ik het een probleem van Samsung maak. Dan moet Samsung hun verkopende partners maar beter voorlichten.

0 Likes
Skynet1970
First Poster
Opties

Voorwaarden bij belsimpel:

MobielWerkt B.V.
Postbus 3023
9701DA Groningen
BIC INGBNL2A
IBAN NL12INGB0005726296
BTW NL819148003B01
KvK 02093714
Samsung Galaxy S20 5G-serie actie
Bij aankoop van de Samsung Galaxy S20 5G, S20+ 5G of de S20 Ultra ontvang je van
Samsung de AKG Y600 headset ter waarde van €229,- cadeau! Deze actie loopt via de
fabrikant. Lees hieronder hoe je zelf na ontvangst van het toestel bij Samsung je
actieproduct kunt claimen. Het wordt dus niet automatisch vanuit Belsimpel meegestuurd.
Hoe krijg ik het actieproduct?
1. Bestel de Samsung Galaxy S20 5G, S20+ 5G of de S20 Ultra tijdens de actieperiode op
Belsimpel.nl of in een Belsimpel Winkel. De actieperiode loopt van 18-05-2020 t/m 05-
07-2020.
2. Nadat je het toestel in huis hebt, meld je je aan via
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4. Dit kan tot en met
11-7-2020.
3. Nadat je je succesvol hebt geregistreerd, stuurt Samsung de AKG Y600 headset binnen
6 weken op naar het door jou opgegeven adres en houdt je per mail op de hoogte.
Deelnemende toestellen
Deelnemende toestellen:
Samsung Galaxy S20 5G
Samsung Galaxy S20+ 5G
Samsung Galaxy S20 Ultra
Niet-deelnemende toestellen:
Samsung Galaxy S20 4G
Samsung Galaxy S20+ 4G
Duur van de actie
De actie loopt van 18-05-2020 t/m 05-07-2020. Je kunt je via
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4 registreren voor
deelname tot en met 11-07-2020.
Bij wie kan ik terecht voor vragen over de actie?
Samsung regelt alles rondom deze actie. Je kunt dus het beste contact opnemen met de
klantenservice van Samsung Nederland als je vragen hebt. Let op!
1. Deze actie is van en loopt volledig via Samsung. Belsimpel is niet verantwoordelijk
voor de verzending van het actieproduct.
2. Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor consumenten met een vaste woon- en
verblijfplaats in Nederland. Bedrijven (en dus zakelijke klanten) zijn uitgesloten van de
verblijfplaats in Nederland. Bedrijven (en dus zakelijke klanten) zijn uitgesloten van de
actie.
3. Deelname aan deze actie is alleen mogelijk voor consumenten van 18 jaar of ouder.
3. Deelname aan deze actie is alleen mogelijk voor consumenten van 18 jaar of ouder.
4. Deze actie is niet geldig in combinatie met een outlet-model van dit toestel. De
toestellen uit de outlet van Belsimpel komen niet in aanmerking voor acties.
5. Alleen bestellingen die tussen 18-05-2020 en 05-07-2020 zijn geplaatst, komen in
aanmerking voor deze actie. Hierin worden geen uitzonderingen gemaakt.

0 Likes